RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 393

Sametová revoluce

Žáci jsou prostřednictvím řady dokumentů seznámeni s okolnostmi listopadových a prosincových událostí roku 1989.

Mgr. Marcela Svejkovská, publikováno 30.1.2014 9:00, zhlédnuto 5547×, hodnocení: Hodnocení: 3

Československo v letech 1948–1956

Prezentace shrnuje to podstatné z vývoje Československa v daném časovém rozmezí. Žákům naši zemi představuje jako stát, ve kterém byla základní lidská práva zcela pošlapána. Vzpomínky několika pamětníků poukazují na…

Mgr. Marcela Svejkovská, publikováno 29.1.2014 9:01, zhlédnuto 2339×, hodnocení: Hodnocení: 4

Moderní malířské směry na konci 19. století

Materiál je určen pro výklad malířských směrů na konci 19. století na vyšším stupni gymnázia. Část prezentace nabízí rozšiřující učivo k tématu.

Mgr. Ondřej Pilař, publikováno 28.1.2014 9:22, zhlédnuto 2150×, hodnocení: Hodnocení: 4

Napiš to tak, jak to říká máma

Nástin historie romského psaní v Československu.

KHER, publikováno 27.1.2014 12:26, zhlédnuto 4218×

Příklady uměleckých směrů po r. 1945

Prezentace s množstvím snímků uměleckých děl žákům stručně představí několik základních směrů typických pro druhou polovinu 20. století.

Mgr. Marcela Svejkovská, publikováno 27.1.2014 8:48, zhlédnuto 1610×, hodnocení: Hodnocení: 3

Umění secese

Materiál je určen pro výklad secesního umění na vyšším stupni gymnázia. Část prezentace nabízí rozšiřující učivo k tématu.

Mgr. Ondřej Pilař, publikováno 23.1.2014 8:47, zhlédnuto 3556×, hodnocení: Hodnocení: 4

Romantismus, realismus

Materiál je určen pro výklad umění romantismu a realismu na vyšším stupni gymnázia. Větší část prezentace nabízí rozšiřující učivo k tématu.

Mgr. Ondřej Pilař, publikováno 15.1.2014 8:53, zhlédnuto 3253×, hodnocení: Hodnocení: 4

Umění klasicismu a empíru

Materiál je určen pro výklad umění klasicismu a empíru na vyšším stupni gymnázia. Větší část prezentace nabízí rozšiřující učivo k tématu.

Mgr. Ondřej Pilař, publikováno 14.1.2014 8:50, zhlédnuto 3154×, hodnocení: Hodnocení: 3

Barokní architektura

Materiál je určen pro výklad architektury baroka na vyšším stupni gymnázia. Větší část prezentace nabízí rozšiřující učivo k tématu.

Mgr. Ondřej Pilař, publikováno 9.1.2014 9:00, zhlédnuto 2551×, hodnocení: Hodnocení: 3

Podivné století: scénář 4. projektového setkání

Minulost nedávná Československo 1968–1989 Chceme ukázat, že cesta ke svobodě není sprint, ale vytrvalostní běh. Chceme upozornit na to, že v krátké době jednu okupaci vystřídala jiná a že dosažených vítězství si…

Mgr. Ivan Bauer, Mgr. Ivo Farský, publikováno 7.1.2014 10:17, zhlédnuto 4231×

121 — 130 z celkem 393


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
14.10.2019 18:59
JUDr. Hana Poláková, dlouholetá a zkušená lektorka v oblasti školských právních…
15.10.2019 15:21
Dobrý den, osobně učím na osmiletém, tedy více méně navazuji na Vámi popsanou fázi 1.…
13.10.2019 22:16
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
13.10.2019 11:50
Radana
Tak to mi jsme byli na české pevnosti boayrd v tepfactoru a byla to naprostá bomba. To se…
10.10.2019 14:08
Širokou škálu her a činností napříč všemi výchovami, které lze využít při práci s…
15.10.2019 10:30

Dobrý den, služba pro generování náhladů přestala správně fungovat, proto jsme ji…

10.10.2019 11:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 10. 10. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.10.2019 11:06
Edureka
fórum KLUB
A nebo vyzkoušet srovnávač studentských prací - diplomovky, bakalářky, seminárky,…
10.10.2019 10:00
Myslíte si, že pracovní listy v mateřské škole lze využít jen u předškolních dětí?…
12.10.2019 8:18
Hezké vysvětlení stylů:Learning styles & the importance of critical self-reflection | Tesia…
3.10.2019 17:27
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…