- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Románské malířství a sochařství v Čechách
Materiál je určen pro výklad románského malířství a sochařství v Čechách na vyšším stupni gymnázia. Část prezentace nabízí rozšiřující učivo k danému tématu.
Románská architektura v Čechách
Materiál je určen pro výklad románské architektury v Čechách na vyšším stupni gymnázia. Část prezentace obsahuje rozšiřující učivo k danému tématu.
Impresionismus
Materiál je určen pro výklad umění impresionismu na vyšším stupni gymnázia.
Moderní architektura 2. poloviny 20. století
Materiál je určen pro výklad trendů v moderní architektuře druhé poloviny 20. století na vyšším stupni gymnázia. Část prezentace nabízí rozšiřující učivo k danému tématu.
Architektura 1. poloviny 20. století
Materiál je určen pro výklad moderní architektury 1. poloviny 20. století na vyšším stupni gymnázia. Část prezentace nabízí rozšiřující učivo k tomuto tématu.
Sametová revoluce
Žáci jsou prostřednictvím řady dokumentů seznámeni s okolnostmi listopadových a prosincových událostí roku 1989.
Československo v letech 1948–1956
Prezentace shrnuje to podstatné z vývoje Československa v daném časovém rozmezí. Žákům naši zemi představuje jako stát, ve kterém byla základní lidská práva zcela pošlapána. Vzpomínky několika pamětníků poukazují na…
Moderní malířské směry na konci 19. století
Materiál je určen pro výklad malířských směrů na konci 19. století na vyšším stupni gymnázia. Část prezentace nabízí rozšiřující učivo k tématu.
Napiš to tak, jak to říká máma
Nástin historie romského psaní v Československu.
Příklady uměleckých směrů po r. 1945
Prezentace s množstvím snímků uměleckých děl žákům stručně představí několik základních směrů typických pro druhou polovinu 20. století.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|