RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 396

Barokní malířství

Materiál je určen pro výklad barokního malířství na vyšším stupni gymnázia. Větší část prezentace nabízí rozšiřující učivo k tématu.

Mgr. Ondřej Pilař, publikováno 11.12.2013 8:53, zhlédnuto 3708×, hodnocení: Hodnocení: 4

Vývoj Francie po r. 1945

Prezentace žáky stručně seznamuje s vývojem Francie ve druhé půli 20. století. Upozorňuje na souvislosti s procesem dekolonizace.

Mgr. Marcela Svejkovská, publikováno 3.12.2013 8:55, zhlédnuto 1794×, hodnocení: Hodnocení: 3

Románské malířství a sochařství

Materiál je určen pro výklad románského malířství a sochařství na vyšším stupni gymnázia.

Mgr. Ondřej Pilař, publikováno 2.12.2013 9:10, zhlédnuto 2009×, hodnocení: Hodnocení: 4

Konflikty v Latinské Americe

Z předkládané prezentace by pro žáky měly vyplynout shodné vývojové znaky většiny latinskoamerických států druhé půle 20. století. Přiložený pracovní list by pak měl vést zejména k diskuzi a konfrontaci.

Mgr. Marcela Svejkovská, publikováno 28.11.2013 8:33, zhlédnuto 2579×, hodnocení: Hodnocení: 4

Gotická malba

Materiál je určen pro výklad gotického malířství na vyšším stupni gymnázia.

Mgr. Ondřej Pilař, publikováno 25.11.2013 10:39, zhlédnuto 2248×, hodnocení: Hodnocení: 5

Románská architektura

Materiál je určen pro výklad základních principů románské architektury na vyšším stupni gymnázia.

Mgr. Ondřej Pilař, publikováno 20.11.2013 9:10, zhlédnuto 1829×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Vývoj SSSR po r. 1945

Prezentace nastiňuje vývoj SSSR po r. 1945, seznamuje žáky s jeho vnitřní i zahraniční politikou.

Mgr. Marcela Svejkovská, publikováno 19.11.2013 9:16, zhlédnuto 2504×, hodnocení: Hodnocení: 4

Inspirace pro výuku dějepisu se zaměřením na novodobé národní dějiny ve vybraných projektech s podporou ESF v České republice

Článek představuje učitelům dějepisu celkem 15 vybraných projektů v České republice podporovaných z fondů Evropské unie (ESF) se zaměřením na výuku novodobých národních dějin. Vybrané projekty mohou být zdrojem nápadů…

Josef Herink, publikováno 15.11.2013 10:11, zhlédnuto 9262×

Cesta k listopadu 1989

Prezentace žáky seznámí se změnami, které nastaly v 80. letech a předznamenaly příchod sametové revoluce. Součástí jsou dokumentační materiály.

Mgr. Marcela Svejkovská, publikováno 14.11.2013 8:51, zhlédnuto 2692×, hodnocení: Hodnocení: 3

Umění germánských říší v raném středověku

Materiál je určen pro výklad uměleckých projevů germánských kultur v raném středověku na vyšším stupni gymnázia.

Mgr. Ondřej Pilař, publikováno 31.10.2013 8:00, zhlédnuto 1851×, hodnocení: Hodnocení: 3

141 — 150 z celkem 396


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
23.9.2020 14:49
No, asi dobré. Já s informacemi v článku i celkem dokážu souhlasit. Na naší škole…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…