- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Rozpracování jednotlivých tematických celků vzdělávacího oboru Dějepis v RVP GV
Příspěvek se vyjadřuje k pojetí a prioritám jednotlivých tematických celků vzdělávacího oboru Dějepis v RVP GV.
Čísla jako fascinující symboly
Článek o významu čísel v lidské historii, mýtech a náboženstvích, ale i numerologii, jejích východiscích a (ne)věrohodnosti.
Informace o publikacích Asociace učitelů dějepisu ČR
Krátká informace o sborníku, který má za úkol pomoci učitelům 6. - 7. tříd a příslušných ročníků víceletých gymnázií s tvorbou ŠVP pro předmět Dějepis. Dále jsou zde uvedeny další vhodné publikace pro tvorbu ŠVP.
Učení s dokumenty - A. G. Bell - patent telefonu a T. A. Edison - patent elektrické lampy
Praktický příspěvek je zaměřen na popis aktivit, při kterých se žáci učí pracovat s historickým dokumentem; poznávají postup historika při zkoumání historických dokumentů, učí se klást otázky, na které si pak…
Učení s dokumenty - Ostnatý drát
Příspěvek je zaměřen na popis aktivit, při kterých se žáci učí pracovat s historickým dokumentem, seznamují se s postupem historika, který tyto dokumenty zkoumá. Učí se klást otázky, na které si pak na základě své…
Jak číst historický dokument
Příspěvek je zaměřen na popis aktivit, při kterých se žáci učí pracovat s historickým dokumentem, prakticky poznávají postup historika, který dokumenty zkoumá. Učí se klást otázky, na které si pak prostřednictvím práce…
Rada Evropy a moderní výuka dějepisu
V úvodu příspěvku se autor věnuje přístupu Rady Evropy k výuce dějepisu. Prostřednictvím nového pojetí osnov pro výuku dějepisu by mělo dojít k posílení vzájemného porozumění a důvěry mezi národy. Důraz by měl být…
Pojetí oboru Dějepis v RVP ZV
Pojetí dějepisu v RVP ZV a obecná doporučení k jednotlivým tematickým částem.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|