RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 781

Přechodné děje

Materiál je určen pro výuku fyziky na SŠ (dle zařazení v ŠVP). Zahrnuje: 1. výklad učiva; 2. cvičení – příklady; 3. obrazovou část.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 18.8.2014 8:57, zhlédnuto 1962×, hodnocení: Hodnocení: 3

Přenos

Prezentace je určena pro výuku fyziky na SŠ. Obsahuje výklad učiva, cvičení a obrazový materiál. Materiál přibližuje průběh při přenosu elektrické energie.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 5.8.2014 8:39, zhlédnuto 917×, hodnocení: Hodnocení: 2

Transformátor

Prezentace je určena pro výuku fyziky na SŠ. Obsahuje výklad učiva, cvičení a obrazový materiál. Transformátor je důležitou součástí přenosové soustavy energetiky.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 4.8.2014 9:45, zhlédnuto 1760×, hodnocení: Hodnocení: 3

Generátor

Prezentace na téma generátor je určena pro výuku fyziky na SŠ. Obsahuje výklad učiva, cvičení a obrazový materiál.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 1.7.2014 9:07, zhlédnuto 1305×, hodnocení: Hodnocení: 3

Nestacionární magnetické pole

Materiál je určen pro výuku fyziky na SŠ (dle zařazení v ŠVP). Zahrnuje: 1. výklad učiva; 2. cvičení – příklady; 3. obrazová část.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 25.6.2014 9:09, zhlédnuto 1376×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zkameněliny ve výuce

V rámci výuky o neživé přírodě je možné s žáky provádět celou řadu činnostně zaměřených aktivit. Jednou z těchto aktivit, která je žáky velmi oblíbená, je tvorba falešných zkamenělin ze sádry. Takto strávená…

Jakub Holec, publikováno 24.6.2014 8:56, zhlédnuto 7457×

Obvody střídavého proudu

Materiál je určen pro výuku fyziky na SŠ (dle zařazení v ŠVP). Zahrnuje: 1. výklad učiva; 2. cvičení – příklady; 3. obrazovou část.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 23.6.2014 8:55, zhlédnuto 1355×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zlomy: modelace poruch zemské kůry

Žáci se formou ilustrativní aktivity seznámí se základními typy zlomových poruch zemské kůry.

Jakub Holec, publikováno 18.6.2014 10:13, zhlédnuto 7621×

Poznáváme horniny

Článek se zabývá výukou, ve které žáci poznávají horniny a jejich charakteristické znaky. Žáci se učí horniny nejen poznávat, ale i pozorovat a třídit do 3 hlavních typů podle způsobu vzniku.

Jakub Holec, publikováno 11.6.2014 14:27, zhlédnuto 6097×

Zkoumáme pórovitost hornin

Žáci se v rámci aktivity seznámí s pojmem pórovitost hornin a budou porovnávat pórovitost materiálů o různém zrnitostním složení.

Jakub Holec, publikováno 3.6.2014 9:11, zhlédnuto 6544×

101 — 110 z celkem 781


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.11.2019 16:55
Kolegové, Pedagogická komora, z.s., připravila k připomínkování dokument Hlavní směry…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

12.11.2019 16:15
V příloze pdf najdete metodický postup, jak realizovat toto téma + druhá příloha pdf…
4.11.2019 11:56
Marie
Vážená paní Petro, pokud byste měla zájem poskytnout mi (samozřejmě zcela anonymně)…
8.11.2019 12:00
Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a…
8.11.2019 22:41
Děkuji. Zatím bereme blog jen jako příležitost pro psaní online, pro větší množství…
12.11.2019 11:22
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
3.11.2019 18:54
Zdravím, nechci se stavět do role oběti, ale jako začínající učitelka 1.třídy na…
6.11.2019 9:34
Pracuji jako učitelka v menší mateřské školce na maloměstě již poměrně dlouhou dobu…
8.11.2019 7:39
Díky za pěkný článek. Zajímalo by mne, zda nějak při práci s dětmi zohledňujete…
12.11.2019 11:07
Projekt Programy pro školy - ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační Program:…