RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 791

Přechodné děje

Materiál je určen pro výuku fyziky na SŠ (dle zařazení v ŠVP). Zahrnuje: 1. výklad učiva; 2. cvičení – příklady; 3. obrazovou část.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 18.8.2014 8:57, zhlédnuto 2010×, hodnocení: Hodnocení: 3

Přenos

Prezentace je určena pro výuku fyziky na SŠ. Obsahuje výklad učiva, cvičení a obrazový materiál. Materiál přibližuje průběh při přenosu elektrické energie.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 5.8.2014 8:39, zhlédnuto 961×, hodnocení: Hodnocení: 2

Transformátor

Prezentace je určena pro výuku fyziky na SŠ. Obsahuje výklad učiva, cvičení a obrazový materiál. Transformátor je důležitou součástí přenosové soustavy energetiky.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 4.8.2014 9:45, zhlédnuto 1955×, hodnocení: Hodnocení: 3

Generátor

Prezentace na téma generátor je určena pro výuku fyziky na SŠ. Obsahuje výklad učiva, cvičení a obrazový materiál.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 1.7.2014 9:07, zhlédnuto 1364×, hodnocení: Hodnocení: 3

Nestacionární magnetické pole

Materiál je určen pro výuku fyziky na SŠ (dle zařazení v ŠVP). Zahrnuje: 1. výklad učiva; 2. cvičení – příklady; 3. obrazová část.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 25.6.2014 9:09, zhlédnuto 1418×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zkameněliny ve výuce

V rámci výuky o neživé přírodě je možné s žáky provádět celou řadu činnostně zaměřených aktivit. Jednou z těchto aktivit, která je žáky velmi oblíbená, je tvorba falešných zkamenělin ze sádry. Takto strávená…

Jakub Holec, publikováno 24.6.2014 8:56, zhlédnuto 7967×

Obvody střídavého proudu

Materiál je určen pro výuku fyziky na SŠ (dle zařazení v ŠVP). Zahrnuje: 1. výklad učiva; 2. cvičení – příklady; 3. obrazovou část.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 23.6.2014 8:55, zhlédnuto 1403×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zlomy: modelace poruch zemské kůry

Žáci se formou ilustrativní aktivity seznámí se základními typy zlomových poruch zemské kůry.

Jakub Holec, publikováno 18.6.2014 10:13, zhlédnuto 8312×

Poznáváme horniny

Článek se zabývá výukou, ve které žáci poznávají horniny a jejich charakteristické znaky. Žáci se učí horniny nejen poznávat, ale i pozorovat a třídit do 3 hlavních typů podle způsobu vzniku.

Jakub Holec, publikováno 11.6.2014 14:27, zhlédnuto 6588×

Zkoumáme pórovitost hornin

Žáci se v rámci aktivity seznámí s pojmem pórovitost hornin a budou porovnávat pórovitost materiálů o různém zrnitostním složení.

Jakub Holec, publikováno 3.6.2014 9:11, zhlédnuto 6912×

111 — 120 z celkem 791


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 20:22
fórum Aktuality
- online setkání - středa 8. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje nejrůznější hry a…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 22:08
Pane Marku, děkuji za Vaše připomínky. Pokud chce autor odkazy takto zdůraznit, nevidím to…
1.4.2020 19:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
1.4.2020 20:19
Středa 8. 4. 2019, 20:00 Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 20:31
Dobrý den, ano hranice se teď během pandemie školám zvýšila. U obrázků záleží na Vás…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…