- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Lidoopi
Materiál slouží k procvičení základních charakteristik jednotlivých zástupců lidoopů. Dále zahrnuje jejich výskyt a způsoby ohrožení.
Chemické názvosloví – Areny
Materiál určený pro výklad a procvičení názvoslovných principů při sestavování vzorců a názvů aromatických uhlovodíků na vyšším stupni gymnázia.
Chemické názvosloví – Alkyny a cykloalkyny
Materiál určený pro výklad a procvičení názvoslovných principů při sestavování vzorců a názvů uhlovodíků s trojnými vazbami na vyšším stupni gymnázia.
Chemické názvosloví – Alkeny a cykloalkeny
Materiál určený pro výklad a procvičení názvoslovných principů při sestavování vzorců a názvů uhlovodíků s dvojnými vazbami na vyšším stupni gymnázia.
Chemické názvosloví – Alkany a cykloalkany
Materiál určený pro výklad a procvičení názvoslovných principů při sestavování vzorců a názvů nasycených uhlovodíků na vyšším stupni gymnázia.
Chemické názvosloví - Thiokyseliny a deriváty kyselin
Materiál určený pro výklad a procvičení názvoslovných principů při sestavování vzorců a názvů thiokyselin a funkčních derivátů anorganických kyselin na vyšším stupni gymnázia.
Chemické názvosloví – Kyseliny
Materiál určený pro výklad a procvičení názvoslovných principů při sestavování vzorců a názvů kyselin na vyšším stupni gymnázia.
Chemické názvosloví – Komplexní sloučeniny
Materiál určený pro výklad a procvičení názvoslovných principů při sestavování vzorců a názvů komplexních sloučenin na vyšším stupni gymnázia.
Chemické názvosloví – Soli
Materiál určený pro výklad a procvičení názvoslovných principů při sestavování vzorců a názvů solí na vyšším stupni gymnázia.
Chemické názvosloví – Binární sloučeniny vodíku a hydroxidy
Materiál určený pro výklad a procvičení názvoslovných principů při sestavování vzorců a názvů hydridů a hydroxidů na vyšším stupni gymnázia.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|