Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 797

Výuka Newtonových zákonů II - výklad

Autorka v příspěvku uvádí, že si každé dítě na základě vlastní zkušenosti vytvoří tzv. intuitivní představy, které jsou velmi často v rozporu s vědeckými poznatky. V příspěvku jsou postupně rozebrány Newtonovy…

Růžena Kolářová, publikováno 6.4.2005 0:00, zhlédnuto 26010×

Celoškolní projekt - Světlo

V příspěvku autorka popisuje celoškolní projekt na téma Světlo. Projektu předcházela asi půlroční příprava, při níž žáci připravovali vystoupení, pokusy, výrobky, referáty a obrázky k danému tématu. Na projektu…

Mgr. Zdeňka Pinkavová, publikováno 5.4.2005 0:00, zhlédnuto 17423×

Člověk v magnetickém poli

Autor se v příspěvku pokouší vyvrátit představy o tom, že má magnetické pole Země vliv na náladu nebo zdravotní stav člověka. Rovněž nesouhlasí s názorem, že se ptáci a někteří další živočichové při svém…

Luděk Pekárek, publikováno 15.3.2005 0:00, zhlédnuto 34702×

Pokusy s

V článku jsou uvedeny ukázky zajímavých pokusů vztahujících se k měření elektrického odporu vodiče (rezistoru) a zjišťování závislosti odporu na vlastnostech vodiče prováděných pomocí jednoduchých a snadno dostupných…

Karel Rauner, publikováno 19.1.2005 0:00, zhlédnuto 14789×

Evaluační úlohy z fyziky k tematickému celku POHYB TĚLES. SÍLY

Autorka se ve svém příspěvku věnuje hodnocení žáků. Pro tyto účely vytvořila soubor evaluačních úloh pro tematický celek POHYB TĚLES. SÍLY (http://physics.ujep.cz/~ehejnova/~hejnova). Soubor evaluačních úloh umožňuje…

Eva Hejnová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 14031×, 3 komentáře

Ke koncepci vzdělávacího oboru Zeměpis (Geografie) v RVP ZV

Článek obsahuje přiblížení koncepce oboru v RVP ZV.

Josef Herink, publikováno 1.9.2004 0:00, zhlédnuto 12783×

Ke koncepci vzdělávacího oboru Fyzika v RVP ZV

Materiál shrnuje postavení, pojetí, metody a obsah vzdělávacího oboru Fyzika v RVP ZV. Tento obor je chápán jako nezbytný pro hlubší proniknutí do podstaty fyzikálních jevů, které nás obklopují, i k lepšímu pochopení…

Jan Maršák, publikováno 3.8.2004 0:00, zhlédnuto 9754×

791 — 797 z celkem 797


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
5.8.2021 7:38
berry20
Ahoj všichni, doufám, že se máte skvěle. Opravdu si vážte myšlenek a vstupů. Musím…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
5.8.2021 10:09
Jednou z možných cest k interoperabilitě dat, bez níž nelze vytvářet ekosystém a dospět…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
30.7.2021 11:33
TIP
fórum KLUB
Velmi doporučuji nechat práci zkontrolovat na https://formatovan i-d ok umentu.cz/?fbcli ...…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
27.7.2021 16:08
Jan Tomsa
Vážení kolegové, stojíte o to, aby vyšla nová knihy pro studenty, která jim studium…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…