RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 794

Svalstvo člověka – test

Test sloužící k ověření znalostí o svalstvu člověka. Materiál obsahuje 2 varianty testu.

Bc. Jana Míková, publikováno 1.7.2011 11:11, zhlédnuto 11430×, hodnocení: Hodnocení: 2

Měření s teploměrem: Tepelná kapacita kalorimetru

Cílem této úlohy je experimentálně stanovit tepelnou kapacitu kalorimetru složeného ze dvou otevřených kádinek vsunutých do sebe. Měření provedeme za pomoci teploměru připojeného k počítači.

Jakub Jermář, publikováno 1.7.2011 9:58, zhlédnuto 10865×, hodnocení: Hodnocení: 4

Závislost osvětlení na vzdálenosti od zdroje

V příspěvku bude proměřena závislost intenzity osvětlení na vzdálenosti od zdroje světla.

Naděžda Vogalová, publikováno 27.6.2011 9:36, zhlédnuto 7163×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Houby

Hra sloužící k zopakování učiva o houbách a lišejnících. Vede žáky ke strategickému uvažování.

Bc. Jana Míková, publikováno 23.6.2011 9:33, zhlédnuto 4440×, hodnocení: Hodnocení: 2

Obojživelníci, plazi

Hra sloužící k zopakování a utřídění učiva o obojživelnících a plazech. Vede ke strategickému myšlení.

Bc. Jana Míková, publikováno 22.6.2011 14:18, zhlédnuto 4851×, hodnocení: Hodnocení: 2

Španělsko

Podrobná prezentace o Španělsku.

Mgr. Nina Hudcová, publikováno 22.6.2011 14:06, zhlédnuto 7113×, hodnocení: Hodnocení: 3

Riskuj – botanika

Materiál vychází ze vzdělávací oblasti Člověk a příroda, vzdělávacího oboru Biologie, Biologie rostlin. Zábavným způsobem na principu soutěže Riskuj se zde opakují jednotlivé orgánové soustavy rostlin a některá…

Mgr. Věra Pavlátová, publikováno 22.6.2011 11:13, zhlédnuto 4202×, hodnocení: Hodnocení: 3

Paryby, ryby

Hra určená k zopakování látky o parybách a rybách (stavba těla, zástupci). Podporuje i strategické uvažování žáků.

Bc. Jana Míková, publikováno 22.6.2011 10:49, zhlédnuto 4975×, hodnocení: Hodnocení: 3

Savci

Hra slouží jako opakování a utřídění učiva o savcích. Současně rozvíjí strategické uvažování žáků.

Bc. Jana Míková, publikováno 20.6.2011 10:49, zhlédnuto 6052×, hodnocení: Hodnocení: 2

Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost

Článek přináší kapitolu Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 17.6.2011 14:55, zhlédnuto 4869×

281 — 290 z celkem 794


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
18.10.2020 11:26
Prosím o stažení tohoto zcela diletantského a zavádějícího článku se spoustou věcných…
14.10.2020 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 14. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…