RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 793

Tkáně

Přehlednou formou učitel seznámí žáky s novým učivem. Prezentace je přehledná a vystihuje podstatné informace.

Mgr. Kristýna Krejčí, publikováno 3.3.2010 18:29, zhlédnuto 6169×, hodnocení: Hodnocení: 2

Trávicí soustava

Prezentace se snaží nahradit klasický výklad a předat žákům informace, které jsou pro lepší přehlednost doplněny obrázky.

Mgr. Kristýna Krejčí, publikováno 3.3.2010 17:53, zhlédnuto 5400×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Biologie obojživelníků

Prezentace, která by měla sloužit jako obrazová a textová podpora k výuce učiva o obojživelnících.

Bc. Pavel Žižka, publikováno 3.3.2010 15:33, zhlédnuto 9515×, hodnocení: Hodnocení: 2

Využití komplexních úloh ve výuce chemie

Přírodovědné vzdělávání, tak jak je pojato v RVP ZV, resp. RVP G, vyžaduje v současnosti od učitelů poměrně specifický přístup ke vzdělávání v těchto oborech, a to zejména v rovině integrací jednotlivých…

Mgr. Michaela Havlová, publikováno 3.3.2010 9:29, zhlédnuto 10072×, 1 komentář

Metody práce s různými zdroji informací v přírodovědných předmětech

Rozvíjení jakékoli kompetence žáků vyžaduje promyšlenou strategii učitele, který si při plánování vyučovacího procesu musí rozmyslet postupné kroky, které jsou nejvhodnější k dosažení stanoveného cíle, tedy…

RNDr. Iva Kubištová, publikováno 2.3.2010 13:17, zhlédnuto 6989×

Zeměpisné riskuj

Zeměpisná soutěž na procvičení regionů, vytvořená podle vzoru televizní soutěže Riskuj.

Mgr. Jan Pravda, publikováno 22.2.2010 13:12, zhlédnuto 8955×, hodnocení: Hodnocení: 3

Podnebné pásy světa – střídavě vlhké tropy

Prezentace věnovaná přírodním podmínkám střídavě vlhkých tropů. Obsahuje sedm úloh pro samostatnou práci žáků.

Mgr. Petr Doubrava, publikováno 19.2.2010 11:29, zhlédnuto 5347×, hodnocení: Hodnocení: 2

Developer

Pracovní list, který umožní žákům vyzkoušet si zásady územního plánování.

Petr Tišl, publikováno 11.2.2010 9:57, zhlédnuto 1685×, 3 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Svalová soustava

Prezentace se snaží nahradit klasický výklad a předat žákům informace, které jsou pro lepší přehlednost doplněny obrázky.

Mgr. Kristýna Krejčí, publikováno 9.2.2010 9:10, zhlédnuto 4577×, hodnocení: Hodnocení: 1

Přírodní podmínky ČR

Závěrečný test na přírodní podmínky České republiky.

Mgr. Lucie Krejčí, publikováno 8.2.2010 13:15, zhlédnuto 5439×, hodnocení: Hodnocení: 1

441 — 450 z celkem 793


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.5.2020 16:28
Alena Vysilová
Podle mě je tvoření hlavně u malých dětí nesmírně důležité! My například docela…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání
28.5.2020 15:06
Ondřej Vytra
Naprosto klíčová je podle mě kvalitní kancelářská židle. Já jsem si dovezl svou a když…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.5.2020 13:26
Vysma
Jak je to s cestovními doklady pro děti, když se pořádá hromadný výlet třídy?
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
1.6.2020 9:30

Děkujeme za upozornění, upraveno. Tým Metodického portálu RVP.CZ

27.5.2020 16:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 26. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…