RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 214

Klenby katedrál

Prezentace byla připravena pro studenty humanitního gymnázia. S využitím notebooku a dataprojektoru byla součástí externí výuky v Anežském klášteře v prostorách kostela sv. Františka (společně s výukou historie a…

RNDr. Petr Kolář, publikováno 1.4.2008 13:10, zhlédnuto 3295×, hodnocení: Hodnocení: 3

Měření vlnové délky světla

Laboratorní práce zaměřená na určení vlnové délky světla laserového ukazovátka.

Jaroslav Reichl, publikováno 21.3.2008 0:00, zhlédnuto 13149×

Zákon zachování energie netradičně

Zákon zachování energie patří mezi velmi důležité zákony, a proto je jeho plné pochopení žádoucí. Na základě jednoduchého experimentu lze vyvolat se studenty diskusi, která přispěje k ujasnění tohoto zákona.

Jaroslav Reichl, publikováno 13.3.2008 0:00, zhlédnuto 13320×

Elektrický proudu v kapalinách 2

Test na základní znalosti z oblasti vedení elektrického proudu v kapalinách.

Mgr. Robert Weinlich, publikováno 10.3.2008 11:51, zhlédnuto 3530×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

Elektrický proudu v kapalinách 1

Test na základní znalosti z oblasti vedení elektrického proudu v kapalinách.

Mgr. Robert Weinlich, publikováno 10.3.2008 11:50, zhlédnuto 4096×, hodnocení: Hodnocení: 1

Difrakce na štěrbině a na mřížce

Několik jednoduchých experimentů, které pomohou pochopit difrakci světla.

Jaroslav Reichl, publikováno 7.3.2008 0:00, zhlédnuto 11287×

Princip činnosti kondenzátoru

Pochopit princip činnosti kondenzátoru je v současné době, kdy používáme řadu elektronických přístrojů, nutné. Jednoduchý experiment může princip činnosti kondenzátoru objasnit velmi názorně.

Jaroslav Reichl, publikováno 27.2.2008 0:00, zhlédnuto 15892×

Úlohy ze srovnávacího mezinárodního průzkumu úrovně vzdělání TIMSS

Příspěvek obsahuje úlohu ze srovnávacího mezinárodního průzkumu úrovně vzdělání TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) týkající se fyziky. Tato praktická úloha je zaměřená na tvůrčí přístup…

Aisis o.s., publikováno 26.2.2008 0:00, zhlédnuto 8044×

Využití mobilního telefonu ve fyzice – příjem signálu

Příspěvek popisuje využití mobilního telefonu ve vyučovací hodině fyziky. Žáci si pomocí mobilního telefonu osvojují vědomosti o vlastnostech a šíření elektromagnetického záření.

Jan Řasa, publikováno 21.2.2008 0:00, zhlédnuto 3404×

Využití mobilního telefonu ve fyzice – šíření zvuku

Příspěvek popisuje využití mobilního telefonu ve vyučovací hodině fyziky. Žáci si pomocí mobilního telefonu osvojují vědomosti o vlastnostech a šíření zvuku.

Vlasta Karásková, publikováno 20.2.2008 0:00, zhlédnuto 9815×

151 — 160 z celkem 214


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV