- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Životní cyklus motolice jaterní
Materiál je doplňkovou aktivitou zaměřenou na vývojový cyklus motolic. Kromě běžného „biologického“ cíle se zaměřuje na uvědomění si délky a složitosti procesu, který vedl k rozklíčování jejich života. Začíná…
Stavba květu prakticky
Pracovní list k aktivní biologické hodině zaměřené na stavbu květu. Vyžaduje od pedagoga přípravu v podobě sběru rostlinného materiálu, nebo se hodina může odehrát na známé lokalitě v terénu, kterou učitel dobře zná.…
The Fish and Chips
Materiál je vhodný jako doplnění výuky systému ryb. Propojuje poznatky z ekologie a systematiky ryb (a jiných živočichů) s využitím v praktickém problému reálného života. Časově je třeba počítat s jednou či dvěma…
Krev a krevní oběh člověka
Materiál vychází ze vzdělávací oblasti Člověk a příroda, vzdělávacího oboru Biologie, Biologie člověka. Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou schémat, obrázků a odkazů. Prezentace by…
Opakování – Fylogeneze soustav B – Riskuj
Jedná se o prezentaci vhodnou k fixaci učiva – žák se formou soutěže věnuje opakování vývoje (fylogeneze) základních orgánových soustav živočichů.
Opakování – Fylogeneze soustav A – Riskuj
Jedná se o prezentaci vhodnou k fixaci učiva – žák se formou soutěže věnuje opakování vývoje (fylogeneze) základních orgánových soustav živočichů.
Rozmnožovací soustava – Fylogeneze
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou schémat, obrázků a odkazů. Prezentace by měla sloužit jako obrazová a textová podpora k fylogenezi rozmnožovací soustavy živočichů. Z prezentace lze…
Bruslařky bez bruslí
Žáci pochopí, že každý organizmus je jedinečný a přizpůsobený co nejdokonaleji svému prostředí a způsobu života. Např. bruslařka obecná se dokáže pohybovat po vodní hladině díky chloupkům na těle a nohách, k pohybu…
Smyslová soustava – Fylogeneze
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou schémat, obrázků a odkazů. Prezentace by měla sloužit jako obrazová a textová podpora k fylogenezi smyslové soustavy živočichů. Z prezentace lze snadno…
Tělní pokryv, kožní soustava – Fylogeneze
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou schémat, obrázků a odkazů. Prezentace by měla sloužit jako obrazová a textová podpora k fylogenezi kožní soustavy živočichů. Z prezentace lze snadno…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
17.1.2021 22:13
Ivulenka
fórum Klima ve třídě, ve škole
Děkuji moc za tento velice zajímavý příspěvek o knihách, webech a filmech. Já jsem si…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
16.1.2021 16:19
Petr
fórum Matematická gramotnost
Napište obecnou rovnici roviny procházející průsečíkem rovin x + 2y + z − 5 = 0 2x + 3y…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|