- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Trávicí soustava
Prezentace se snaží nahradit klasický výklad a předat žákům informace, které jsou pro lepší přehlednost doplněny obrázky.
Biologie obojživelníků
Prezentace, která by měla sloužit jako obrazová a textová podpora k výuce učiva o obojživelnících.
Metody práce s různými zdroji informací v přírodovědných předmětech
Rozvíjení jakékoli kompetence žáků vyžaduje promyšlenou strategii učitele, který si při plánování vyučovacího procesu musí rozmyslet postupné kroky, které jsou nejvhodnější k dosažení stanoveného cíle, tedy…
Svalová soustava
Prezentace se snaží nahradit klasický výklad a předat žákům informace, které jsou pro lepší přehlednost doplněny obrázky.
Dýchací soustava
Prezentace se snaží nahradit klasický výklad a předat žákům informace, které jsou pro lepší přehlednost doplněny obrázky.
Genetické aspekty pohlavního rozmnožování
Soubor tří pracovních listů vhodný pro úvod do učiva genetiky. Slouží k zopakování průběhu mitózy, usnadnění výkladu meiózy a utváření základních genetických pojmů.
Virtuální hospitace – Biologie: Měkkýši
Při hodině na téma Měkkýši (morfologické znaky a prostředí plžů, mlžů a hlavonožců) pracují žáci ve třech skupinách. Každá studuje z učebnice a vypisuje do připravené tabulky vnější stavbu těla jedné ze tříd…
Soustava kosterní
Prezentace se snaží nahradit klasický výklad a předat žákům informace, které jsou pro lepší přehlednost doplněny obrázky.
Křížovky
Žáci si ověřují získané vědomosti nejen při tvorbě křížovek, ale i při jejich následném řešení. Důležitým prvkem je spolupráce ve skupinách mezi žáky při tvorbě legend křížovek.
Řízení látkové
Žáci získávají nové vědomosti nejen pomocí výkladu, ale i prezentace, ze které si postupně mohou dělat zápisky do svých sešitů. Tato vyučovací hodina se skládá pouze z teoretické části.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|