RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 155

Rostlinné orgány – Kořen

Prezentace slouží jako podpora výuky rostlinných orgánů, konkrétně kořene.

Bc. Jana Míková, publikováno 27.10.2010 15:58, zhlédnuto 7344×, hodnocení: Hodnocení: 2

Ostnokožci

Tato prezentace by měla sloužit jako textová a obrazová podpora výuky, může být použita k opakování učiva ostnokožců.

Bc. Pavel Žižka, publikováno 25.10.2010 13:20, zhlédnuto 4822×, hodnocení: Hodnocení: 3

Risk – Měkkýši

Zábavná hra, která slouží k nenásilnému zopakování učiva o měkkýších. Materiál je vhodné použít zejména na interaktivní tabuli.

Bc. Pavel Žižka, publikováno 19.10.2010 14:08, zhlédnuto 3695×, hodnocení: Hodnocení: 3

Test – ryby

Shrnující test zjišťující znalosti učiva o rybách.

Bc. Pavel Žižka, publikováno 19.10.2010 11:40, zhlédnuto 5373×, hodnocení: Hodnocení: 2

Mezinárodní projekty na podporu výuky matematiky a přírodovědných předmětů

Článek informuje o mezinárodní spolupráci učitelů v rámci projektu Spice a o možnostech využití mezinárodní internetové platformy Scientix.

Katarína Nemčíková, publikováno 12.10.2010 16:03, zhlédnuto 6045×

RISK - ostnokožci

Jedná se o klasickou vědomostní soutěž pro dvě nebo více družstev podle klasického formátu "RISK" nebo "RISKUJ". Soutěž může být použita jako opakování probraného učiva, případně na úvod učiva…

Bc. Pavel Žižka, publikováno 1.10.2010 10:52, zhlédnuto 2728×, hodnocení: Hodnocení: 2

Lišejníky

Prezentace sloužící jako podpora výuky lišejníků. Žáci se seznámí s vnitřní stavbou lišejníku, zvládnou je rozdělit podle typů stélek, poznají zástupce. Chápou jejich význam. Naučí se vytvořit sbírku lišejníků.

Bc. Jana Míková, publikováno 24.9.2010 13:05, zhlédnuto 3943×, hodnocení: Hodnocení: 2

Rostlinné orgány - List

Prezentace sloužící jako podpora výuky rostlinných orgánů - listu.

Bc. Jana Míková, publikováno 21.9.2010 14:32, zhlédnuto 5072×, hodnocení: Hodnocení: 2

Způsoby výživy rostlin

Prezentace sloužící jako podpora výuky tématu Způsoby výživy rostlin (autotrofie, heterotrofie...).

Bc. Jana Míková, publikováno 20.9.2010 16:19, zhlédnuto 3654×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Kapraďorosty

Prezentace sloužící jako obrazová a textová podpora k výuce kapraďorostů (plavuní, přesliček a kapradin).

Bc. Jana Míková, publikováno 20.9.2010 16:06, zhlédnuto 6483×, hodnocení: Hodnocení: 2

71 — 80 z celkem 155


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
9.12.2019 11:01
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 16:27
Jak já to chápu, jde o to, aby to bylo nové pro nás, ne pro všechny. A pak je možná trochu…
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
9.12.2019 12:24
Uvedená definice kritického myšlení je dost podivná, neshoduje s dalšími. Mluví jen o…
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…