- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Seminář – Indické dny
Během dvoudenního semináře získají žáci komplexní přehled o státech Indického subkontinentu. Počínaje přírodními podmínkami, přes formující historické události až po ukázky z běžného života obyvatel Indie.
Projektové dny modelového regionu
Během dvoudenního semináře získají žáci komplexní přehled o modelovém regionu. Počínaje přírodními podmínkami, přes historické události, které měly vliv na další socioekonomický vývoj regionu, až po ukázky z…
Úvodní hodina geografie ČR s využitím spamu
Zamyšlení nad postavením ČR ve světě, konfrontace vnímání ČR žáky s představou popisu naší republiky v americkém bedekru.
Světové strany a určování azimutu
Praktická hodina pro opakování světových stran a pochopení vztahu světových stran s určováním azimutu.
Rozvojová agentura
Příspěvek se týká problematiky humanitární pomoci a jejího rozdělení na pomoc krátkodobou „intervenční“ a dlouhodobou „koncepční“. Je možné ho použít ve výuce zeměpisu i předmětů občanského a…
Severní Amerika - úvod
Příspěvek studenty uvádí do problematiky regionální geografie Severní Ameriky. Úkoly jsou zaměřené na základní orientaci v mapě kontinentu, aktivní práci s mapou a statistickými údaji.
Poznáváme svět a naši republiku
Vyučovací předmět je vytvořen pro primu až kvartu nižšího stupně víceletého gymnázia a odpovídající ročníky základní školy. Hlavním cílem integrace je ukázat vývoj lidské společnosti v souvislosti s vývojem…
Přírodovědný stacionář
Příklad pětidenního kurzu, během něhož žáci zpracovávají úkoly z fyziky, chemie, biologie a zeměpisu týkající se biotopu dané oblasti, místního klimatu atd.
Školní zeměpisné stránky
Školní zeměpisné stránky jsou koncipovány pro podporu výuky zeměpisu a slouží především jako zdroj prezentací pro tento předmět na nižším a vyšším stupni gymnázia.
Nástroje hodnocení klíčových kompetencí využívaných v matematice, geografii a v českém jazyce a literatuře
Příklad představuje některé nástroje, které učitelé využívají k hodnocení pokroku jednotlivých žáků v rozvoji klíčových kompetencí.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
8.3.2021 12:22
v blogu Občasné nápady
Popudem k napsání tohoto článku byl asi spíše nechtěně tento pěkný příspěvek…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
8.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jste učitelka mateřské školy? Zajímá vás, jak rozvíjet digitální gramotnost u dětí…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|