RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 311

Rozmístění obyvatelstva na Zemi

Informace a pracovní list – jádrové a periferní oblasti z tohoto hlediska

Miloš Bukáček, publikováno 22.1.2008 0:00, zhlédnuto 3880×, hodnocení: Hodnocení: 2

Země rotuje a Slunce svítí

Námět na spolupráci mezi informatikou, fyzikou a zeměpisem při výuce astronomie. S využitím internetu vyhledávají žáci informace o délce dne v období kolem zimního slunovratu.

Jaroslav Kusala, publikováno 20.1.2008 0:00, zhlédnuto 13669×

Vlhkost vzduchu, oblačnost, atmosférické srážky

Pracovní list se zabývá charakteristikou základních meteorologických prvků – vlhkostí vzduchu, oblačností a atmosférickými srážkami.

Miloš Bukáček, publikováno 8.1.2008 0:00, zhlédnuto 6726×

Sluneční záření, teplota vzduchu, tlak vzduchu, vítr

Pracovní list se zabývá charakteristikou základních meteorologických prvků – slunečním zářením, teplotou vzduchu, tlakem vzduchu a větrem.

Miloš Bukáček, publikováno 8.1.2008 0:00, zhlédnuto 6789×

Globální cirkulace atmosféry, monzuny, fronty, předpověď počasí

Pracovní list se zabývá globální cirkulací atmosféry, monzunovým prouděním vzduchu, atmosférickými frontami a základy předpovědi počasí.

Miloš Bukáček, publikováno 8.1.2008 0:00, zhlédnuto 8633×

Chemické složení atmosféry, vertikální členění atmosféry

Pracovní list se zabývá chemickým složením atmosféry, vertikálním členěním atmosféry, vysvětlením pojmů počasí a podnebí.

Miloš Bukáček, publikováno 8.1.2008 0:00, zhlédnuto 8162×

Vzduchové hmoty, podnebné pásy, změny klimatu

Pracovní list charakterizuje vzduchové hmoty a podnebné pásy na Zemi, uvádí příčiny změn klimatu.

Miloš Bukáček, publikováno 8.1.2008 0:00, zhlédnuto 8691×

Práce se školním atlasem

Pár stránek pracovních listů pro ty, kteří se chtějí naučit hledat ve Školním Atlasu světa nebo si jen chtějí ověřit, jak jim to jde.

Roman Kneifl, publikováno 4.12.2007 0:00, zhlédnuto 9356×

Práce s informacemi při výuce o kanadských provinciích a teritoriích

Příspěvek je zaměřen na jednu z metod práce s informacemi, hlavně na jejich zpracování a následnou prezentaci. Je napsán pro hodiny geografie, tuto metodu však lze použít ve výuce kteréhokoli předmětu.

Tomáš Matlenga, publikováno 29.11.2007 0:00, zhlédnuto 4685×

Webová kamera ve výuce přírodovědných předmětů

Webová kamera je zařízení s mimořádně zajímavým poměrem ceny a užitné hodnoty. Otevírá mj. značné možnosti pro biologického pozorování.

Petr Novotný, publikováno 5.11.2007 0:00, zhlédnuto 5857×

261 — 270 z celkem 311


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
4.8.2020 12:09
Příběh nabízí možnost otevřít s dětmi téma využívání i zneužívání moderních…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.7.2020 17:29
JulieC
Dobrý den. Chtěla bych dceři koupit klávesy nebo klavír…
28.7.2020 15:26
Pomocí příběhu nahlédnete společně s robůtkem TIO a Michalem do historie. Dozvíte se,…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.6.2020 21:24
romne
fórum KLUB
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
17.7.2020 15:54
 V současné době není úplně jasný pohled na to, jak a kdy odměňovat děti. Některé…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…