RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 178

Zbývajících 10 procent

Autorka se ve svém článku zamýšlí nad rolí senzorických vědomostí ve věku sebeorganizujícího mozku.

Barbara Maria Stafford, publikováno 11.3.2009 17:09, zhlédnuto 4209×

Vizuální gramotnost nebo gramotnostní vizuálnost

Jak se vidění liší od čtení? Není to totéž? Jaké jsou hranice této metafory? Nad otázkami vizuální gramotnosti se zamýšlí autor článku.

W. J. T. Mitchell, publikováno 26.2.2009 15:34, zhlédnuto 13778×

Vizuální gramotnost v severoamerických středních školách

Autorka se ve svém příspěvku zabývá vizuální gramotností žáků středních škol v jednotlivých státech Severní Ameriky a zamýšlí se nad učením, které je zaměřeno na umění.

Susan Shifrinová, publikováno 26.2.2009 12:52, zhlédnuto 3804×

Akty výzkumu v umělecké praxi

Autor, který je vědecko-pedagogickým pracovníkem Teachers College, Columbia University, se ve svém příspěvku zamýšlí nad oblastí výzkumu umění.

Graeme Sullivan, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 7677×

Má výzkum uměním budoucnost?

Úvodní přednáška na první evropské konferenci výzkumu uměním.

Elliot Eisner, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 5226×

Esteticky založený výzkum

Příspěvek je zamyšlením nad estetikou jako uměleckou zkušeností a informuje o výzkumných cílech empatického porozumění.

Liora Bresler, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 8417×

Umění jako poznávání

Úvodní text k trojici článků zahraničních autorů, které se zabývají výzkumem uměním.

Jan Slavík, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 7904×

Výtvarní pedagogové a akční výzkum

Příspěvek se zabývá možnostmi a formami akčního výzkumu v pedagogické praxi s konkrétním zaměřením na učitele výtvarné výchova.

Rachel Mason, publikováno 21.2.2009 7:53, zhlédnuto 13642×

Výtvarná výchova ve škole: truchlení nad minulostí a začátek budoucnosti

Překlad práce Dennise Atkinsona, zabývající se způsobem výuky výtvarné výchovy na současných školách v Anglii.

Dennis Atkinson, publikováno 17.2.2009 13:49, zhlédnuto 6560×

Zavádění a rozšiřování CLIL na základních uměleckých školách (ZUŠ) v období 2009-2011. Studie proveditelnosti

Příspěvek shrnuje dosavadní poznatky získané s konceptem CLIL na ZUŠ. Představuje pohled učitele základní umělecké školy z praxe a má sloužit učitelům základních uměleckých škol k úvaze nad možnostmi zavedení či…

Zdeněk Vašíček, publikováno 4.2.2009 19:41, zhlédnuto 15225×

121 — 130 z celkem 178


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.7.2019 13:51
Eva Smrčková
Nás zaujal areál https://www.jitrav a.c z/ . Jakožto střední sportovní škola se nám líbí…
17.7.2019 10:59
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
28.6.2019 19:03

Moc se mi materiály líbí, chválím jak zpracování, tak obsah. Srozumitelné a…

17.7.2019 11:37
Skupina Společné vzdělávání
Rozcestník pro společné vzdělávání na Metodickém portálu RVP.CZ Pohled vždy zobrazíte…
17.7.2019 10:49
Jana Dostálová
fórum Akce v MŠ
Velmi zajímavé a netradiční tipy na výlet s dětmi. Mrkněte i na další akcičky na webu,…
11.7.2019 11:22
Už jste zaregistrovali prázdninovou akci pro učitele, kterou organizuje Spomocník s Elixírem…
26.6.2019 20:29

V zadání úkolu máte uvedeno nepřesně, že děti z Lidic byly dány na převýchovu do…

16.7.2019 14:51
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
2.7.2019 22:16
Sajmen
No to je docela vtipný tahle debata já na tu školu chodím a je docela v pohodě. Pokud…
28.6.2019 8:44
Už tu zase máme prázdniny a my doufáme, že si je po určitě náročném školním roku…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
16.7.2019 14:45
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV