RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 178

Zbývajících 10 procent

Autorka se ve svém článku zamýšlí nad rolí senzorických vědomostí ve věku sebeorganizujícího mozku.

Barbara Maria Stafford, publikováno 11.3.2009 17:09, zhlédnuto 4407×

Vizuální gramotnost nebo gramotnostní vizuálnost

Jak se vidění liší od čtení? Není to totéž? Jaké jsou hranice této metafory? Nad otázkami vizuální gramotnosti se zamýšlí autor článku.

W. J. T. Mitchell, publikováno 26.2.2009 15:34, zhlédnuto 15182×

Vizuální gramotnost v severoamerických středních školách

Autorka se ve svém příspěvku zabývá vizuální gramotností žáků středních škol v jednotlivých státech Severní Ameriky a zamýšlí se nad učením, které je zaměřeno na umění.

Susan Shifrinová, publikováno 26.2.2009 12:52, zhlédnuto 3991×

Akty výzkumu v umělecké praxi

Autor, který je vědecko-pedagogickým pracovníkem Teachers College, Columbia University, se ve svém příspěvku zamýšlí nad oblastí výzkumu umění.

Graeme Sullivan, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 8200×

Esteticky založený výzkum

Příspěvek je zamyšlením nad estetikou jako uměleckou zkušeností a informuje o výzkumných cílech empatického porozumění.

Liora Bresler, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 8968×

Má výzkum uměním budoucnost?

Úvodní přednáška na první evropské konferenci výzkumu uměním.

Elliot Eisner, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 5635×

Umění jako poznávání

Úvodní text k trojici článků zahraničních autorů, které se zabývají výzkumem uměním.

Jan Slavík, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 8541×

Výtvarní pedagogové a akční výzkum

Příspěvek se zabývá možnostmi a formami akčního výzkumu v pedagogické praxi s konkrétním zaměřením na učitele výtvarné výchova.

Rachel Mason, publikováno 21.2.2009 7:53, zhlédnuto 14454×

Výtvarná výchova ve škole: truchlení nad minulostí a začátek budoucnosti

Překlad práce Dennise Atkinsona, zabývající se způsobem výuky výtvarné výchovy na současných školách v Anglii.

Dennis Atkinson, publikováno 17.2.2009 13:49, zhlédnuto 7048×

Zavádění a rozšiřování CLIL na základních uměleckých školách (ZUŠ) v období 2009-2011. Studie proveditelnosti

Příspěvek shrnuje dosavadní poznatky získané s konceptem CLIL na ZUŠ. Představuje pohled učitele základní umělecké školy z praxe a má sloužit učitelům základních uměleckých škol k úvaze nad možnostmi zavedení či…

Zdeněk Vašíček, publikováno 4.2.2009 19:41, zhlédnuto 16305×

121 — 130 z celkem 178


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.8.2020 19:26
Fas
Chci se zeptat někoho zkušeného na elektřinu.Už dlouho řeším jeden problém.Když je…
14.8.2020 9:30
v blogu Vzdělavatel
OBSAH Úvod   Recenze: Svobodová, H. (2019). Outdoor Education in Geography: A Specific…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.8.2020 9:24
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
12.8.2020 14:47
Můžeme v lese najít houbu Vožobuli? Jak poznáme, která houba je jedlá a která jedovatá?…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
12.8.2020 10:29
Obsah webináře bude zaměřen na získání informací o symptomatice Poruch autistického…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…