RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 178

Zbývajících 10 procent

Autorka se ve svém článku zamýšlí nad rolí senzorických vědomostí ve věku sebeorganizujícího mozku.

Barbara Maria Stafford, publikováno 11.3.2009 17:09, zhlédnuto 4376×

Vizuální gramotnost nebo gramotnostní vizuálnost

Jak se vidění liší od čtení? Není to totéž? Jaké jsou hranice této metafory? Nad otázkami vizuální gramotnosti se zamýšlí autor článku.

W. J. T. Mitchell, publikováno 26.2.2009 15:34, zhlédnuto 14921×

Vizuální gramotnost v severoamerických středních školách

Autorka se ve svém příspěvku zabývá vizuální gramotností žáků středních škol v jednotlivých státech Severní Ameriky a zamýšlí se nad učením, které je zaměřeno na umění.

Susan Shifrinová, publikováno 26.2.2009 12:52, zhlédnuto 3952×

Esteticky založený výzkum

Příspěvek je zamyšlením nad estetikou jako uměleckou zkušeností a informuje o výzkumných cílech empatického porozumění.

Liora Bresler, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 8848×

Má výzkum uměním budoucnost?

Úvodní přednáška na první evropské konferenci výzkumu uměním.

Elliot Eisner, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 5567×

Umění jako poznávání

Úvodní text k trojici článků zahraničních autorů, které se zabývají výzkumem uměním.

Jan Slavík, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 8440×

Akty výzkumu v umělecké praxi

Autor, který je vědecko-pedagogickým pracovníkem Teachers College, Columbia University, se ve svém příspěvku zamýšlí nad oblastí výzkumu umění.

Graeme Sullivan, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 8088×

Výtvarní pedagogové a akční výzkum

Příspěvek se zabývá možnostmi a formami akčního výzkumu v pedagogické praxi s konkrétním zaměřením na učitele výtvarné výchova.

Rachel Mason, publikováno 21.2.2009 7:53, zhlédnuto 14273×

Výtvarná výchova ve škole: truchlení nad minulostí a začátek budoucnosti

Překlad práce Dennise Atkinsona, zabývající se způsobem výuky výtvarné výchovy na současných školách v Anglii.

Dennis Atkinson, publikováno 17.2.2009 13:49, zhlédnuto 6964×

Zavádění a rozšiřování CLIL na základních uměleckých školách (ZUŠ) v období 2009-2011. Studie proveditelnosti

Příspěvek shrnuje dosavadní poznatky získané s konceptem CLIL na ZUŠ. Představuje pohled učitele základní umělecké školy z praxe a má sloužit učitelům základních uměleckých škol k úvaze nad možnostmi zavedení či…

Zdeněk Vašíček, publikováno 4.2.2009 19:41, zhlédnuto 16053×

121 — 130 z celkem 178


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.6.2020 20:59
Dobrý den, bude tento webinář někde ke stažení, prosím? Měla jsem zájem se přihlásit,…
3.6.2020 18:00
Autoři: Marie Hofmanová, Petr Naske Spolupráce: Kamil Kopecký, Jaroslav Mašek   Při…
3.6.2020 19:56
Otázky, které lektoři nestihli zodpovědět v průběhu semináře, jsou spolu s odpověďmi…
3.6.2020 18:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 3. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
3.6.2020 17:54
fórum Aktuality
aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme - online setkání - středa 10. 6. 2020,…
3.6.2020 10:36
Metodický portál RVP.CZ pomáhá svým uživatelům už řadu let. Za tu dobu se zde…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 12:10
Skupina PPUČ
3.6.2020 17:50
Středa 10. 6. 2020, 20:00 Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme…
2.6.2020 10:33
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…