RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 178

Zbývajících 10 procent

Autorka se ve svém článku zamýšlí nad rolí senzorických vědomostí ve věku sebeorganizujícího mozku.

Barbara Maria Stafford, publikováno 11.3.2009 17:09, zhlédnuto 4251×

Vizuální gramotnost nebo gramotnostní vizuálnost

Jak se vidění liší od čtení? Není to totéž? Jaké jsou hranice této metafory? Nad otázkami vizuální gramotnosti se zamýšlí autor článku.

W. J. T. Mitchell, publikováno 26.2.2009 15:34, zhlédnuto 13973×

Vizuální gramotnost v severoamerických středních školách

Autorka se ve svém příspěvku zabývá vizuální gramotností žáků středních škol v jednotlivých státech Severní Ameriky a zamýšlí se nad učením, které je zaměřeno na umění.

Susan Shifrinová, publikováno 26.2.2009 12:52, zhlédnuto 3848×

Umění jako poznávání

Úvodní text k trojici článků zahraničních autorů, které se zabývají výzkumem uměním.

Jan Slavík, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 8036×

Esteticky založený výzkum

Příspěvek je zamyšlením nad estetikou jako uměleckou zkušeností a informuje o výzkumných cílech empatického porozumění.

Liora Bresler, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 8495×

Akty výzkumu v umělecké praxi

Autor, který je vědecko-pedagogickým pracovníkem Teachers College, Columbia University, se ve svém příspěvku zamýšlí nad oblastí výzkumu umění.

Graeme Sullivan, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 7792×

Má výzkum uměním budoucnost?

Úvodní přednáška na první evropské konferenci výzkumu uměním.

Elliot Eisner, publikováno 23.2.2009 11:15, zhlédnuto 5306×

Výtvarní pedagogové a akční výzkum

Příspěvek se zabývá možnostmi a formami akčního výzkumu v pedagogické praxi s konkrétním zaměřením na učitele výtvarné výchova.

Rachel Mason, publikováno 21.2.2009 7:53, zhlédnuto 13791×

Výtvarná výchova ve škole: truchlení nad minulostí a začátek budoucnosti

Překlad práce Dennise Atkinsona, zabývající se způsobem výuky výtvarné výchovy na současných školách v Anglii.

Dennis Atkinson, publikováno 17.2.2009 13:49, zhlédnuto 6643×

Zavádění a rozšiřování CLIL na základních uměleckých školách (ZUŠ) v období 2009-2011. Studie proveditelnosti

Příspěvek shrnuje dosavadní poznatky získané s konceptem CLIL na ZUŠ. Představuje pohled učitele základní umělecké školy z praxe a má sloužit učitelům základních uměleckých škol k úvaze nad možnostmi zavedení či…

Zdeněk Vašíček, publikováno 4.2.2009 19:41, zhlédnuto 15410×

121 — 130 z celkem 178


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
14.10.2019 18:59
JUDr. Hana Poláková, dlouholetá a zkušená lektorka v oblasti školských právních…
15.10.2019 15:21
Dobrý den, osobně učím na osmiletém, tedy více méně navazuji na Vámi popsanou fázi 1.…
13.10.2019 22:16
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
13.10.2019 11:50
Radana
Tak to mi jsme byli na české pevnosti boayrd v tepfactoru a byla to naprostá bomba. To se…
10.10.2019 14:08
Širokou škálu her a činností napříč všemi výchovami, které lze využít při práci s…
15.10.2019 10:30

Dobrý den, služba pro generování náhladů přestala správně fungovat, proto jsme ji…

10.10.2019 11:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 10. 10. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.10.2019 11:06
Edureka
fórum KLUB
A nebo vyzkoušet srovnávač studentských prací - diplomovky, bakalářky, seminárky,…
10.10.2019 10:00
Myslíte si, že pracovní listy v mateřské škole lze využít jen u předškolních dětí?…
12.10.2019 8:18
Hezké vysvětlení stylů:Learning styles & the importance of critical self-reflection | Tesia…
3.10.2019 17:27
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…