Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 178

Pronikavost umělecké tvorby jako základní orientace hudební výchovy

Tvořivost by měla představovat jeden z pilířů hudební výchovy, která je podle B. Reimera ve svém jádru také zvláštní formou společenského projevu a komunikace. O tom vypovídají také tvrzení R. M. Schafer a I. Lawrence,…

Petr Drkula, publikováno 16.1.2009 13:27, zhlédnuto 6730×

Animovaný film a minimalistické sklony

Program Animovaný film a minimalistické sklony probíhá v expozicích Národní galerie v Praze. Jeho cílem je seznámit žáky s animací, jako typem vizuálně obrazného vyjádření uplatňovaným v současném umění, a také jako…

Lucie Štůlová Vobořilová, publikováno 19.12.2008 11:39, zhlédnuto 11242×

Různé přístupy k tvaru a prostoru

Nabídka tří lekcí výtvarné výchovy zabývajících se grafikou.

David Hřivňacký, publikováno 23.11.2008 23:24, zhlédnuto 6052×

Chytání vzpomínek – virtuální pátrání po současném umění s umělkyní Pavlou Scerankovou

Příspěvek představuje zajímavý e-learnigový kurz připravený Národní galerií v Praze, kterým lze obohatit výuku výtvarné výchovy.

Lucie Štůlová Vobořilová, publikováno 11.11.2008 10:00, zhlédnuto 5589×

Ornament jako prostředek při vyjádření krajové, či náboženské identity

Seznámení s mnohonárodnostní kulturou (odlišná náboženství apod.) pomocí výtvarných prostředků, kdy pomocným prostředkem je vlastní krajová identita.

Lucie Procházková, publikováno 20.10.2008 16:03, zhlédnuto 9640×

VV inspirativní - demoverze

Informace o demoverzi programu VV inspirativní, sloužící jako metodická podpora pro obor Výtvarná výchova.

VÚP Praha, publikováno 17.10.2008 14:21, zhlédnuto 10667×

„Cesta do pravěku“

Při výtvarném projektu „Cesta do pravěku“ získají žáci informace o prvopočátcích umělecké tvorby v dějinách lidské existence. Žáci přijímají hru na pravěké lovce, při vycházce hledají barevné pigmenty,…

Marcela Posedělová, publikováno 8.10.2008 15:30, zhlédnuto 32404×

Tvorba komiksu o houbách

Projekt Tvorba komiksu o houbách integruje ICT do hodin biologie. Žáci se v jeho průběhu naučí používat digitální přístroj při fotografování jedovatých i jedlých hub a zpracovávat snímky na počítači.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto 13054×

Umělecká výchova

Sledovaný příklad dobré praxe seznamuje s výsledky vlastní tvorby žáků ve vyučovacím předmětu Umělecká výchova.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto 11342×, 2 komentáře

Estetická výchova

Příklad dobré praxe sleduje předmět Estetická výchova z pohledu výtvarného oboru. Představuje koncepci vybraných společných teoretických hodin a realizaci na ně navazujících výtvarných lekcí.

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto 16242×, 2 komentáře

131 — 140 z celkem 178


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.5.2021 17:28
Hello, the wmv format is also allowed. Have a nice day...
10.5.2021 23:45
v blogu Vzdělavatel
Úvod Je na vás těch pojmů moc? Je jich dokonce ještě více. Kde a proč takové pojmy  na…
9.5.2021 20:53
Dobrý den, používám Musescore na tvorbu pracovních listů pro děti, ale nejde mi přímo z…
9.5.2021 18:18
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
5.5.2021 16:49
Hello, I need to know if the Windows Media Video format, ie .wmv, is also enabled for creating…
10.5.2021 8:30
Náš svět se skládá ze sítě a propojení všech živých i neživých organismů. Děti se…
8.5.2021 16:44
Realizujeme virtuální prohlídky, 3D scan 360 st. to galerie a muzea - jsme scan360.cz
9.5.2021 18:18
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
4.5.2021 17:02
Rozara
Dobrý den, chtěla jsem po nadřízeném posunout pracovní dobu o půl hodiny, tzn. o půl…
6.5.2021 8:30
Ohlédnutí za společenstvím praxe pro předškolní vzdělávání, včetně záznamu na…
7.5.2021 9:01
Dnes je Digital Wellness Day - https://summit.di gi ta lw ellnessday.com/ K tomu fyzickému zdraví -…
9.5.2021 18:17
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání