Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 106

Filmová výchova na školách

Příspěvek je součástí diskusního fóra k problematice filmové výchovy a jejího zařazení do systému všeobecného vzdělávání.

Pavel Lux, publikováno 15.10.2007 0:00, zhlédnuto 8037×

Filmová výchova

Příspěvek je součástí diskusního fóra k problematice filmové výchovy a jejího zařazení do systému všeobecného vzdělávání.

Martin Čihák, publikováno 15.10.2007 0:00, zhlédnuto 8949×

Idea filmové výchovy

Příspěvek je součástí diskusního fóra k problematice filmové výchovy a jejího zařazení do systému všeobecného vzděláván.

Ivan Klimeš, publikováno 8.10.2007 0:00, zhlédnuto 7496×

Několik důvodů, proč by měla být filmová/audiovizuální výchova součástí vzdělávání

Příspěvek je součástí diskusního fóra k problematice filmové výchovy a jejího zařazení do systému všeobecného vzdělávání.

Miroslav Petříček, publikováno 8.10.2007 0:00, zhlédnuto 8151×

Seznamovací tábor

Základem dobré adaptace žáků v nové škole jsou první zážitky a sociální prostor pro navázání nových uspokojivých vztahů. V našem gymnáziu jsme vytvořili pětidenní program, který má za úkol připravit žáky pro vstup…

Pavel Motyčka, publikováno 27.7.2007 0:00, zhlédnuto 12414×

Maturitní práce

Článek nabízí základní informace o podobách zadání a realizace maturitní práce z Výtvarného oboru. Text se věnuje tématu industriální architektury. Doplněn je fotodokumentací, která slouží jako inspirace k dalším…

Jana Randáková, publikováno 13.7.2007 0:00, zhlédnuto 5045×

Barva, dekor, textura jako inspirace

Volné komentáře k sérií inspirativních fotografií zaměřených na hledání zajímavých vztahů mezi objekty v interiéru i exteriéru.

Mgr. Simona Svatošová, publikováno 28.5.2007 0:00, zhlédnuto 8844×, 1 komentář

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 3. část

Výtvarné úkoly v hodinách "umění" na bavorských gymnáziích jako východisko pro úvahy nad naplňováním dílčích kompetencí kompetence obraznosti, jak ji definuje prof. R. Niehoff.

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 22.5.2007 0:00, zhlédnuto 6050×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 2. část

O dílčích kompetencích, které žák získává v rámci obrazové kompetence.

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 21.5.2007 0:00, zhlédnuto 4601×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 1. část

Příspěvek přináší informaci o úsilí německých kolegů vymezit specifický termín obrazová kompetence, který má stěžejní význam pro vytvoření vzdělávacího standardu předmětu Umění v Německu. Zároveň klade…

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 21.5.2007 0:00, zhlédnuto 6005×

81 — 90 z celkem 106
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
9.9.2021 13:17
Dominika
Dobrý den, nevíte prosím, zda má mateřská škola, kterou dítě navštěvovalo před…
15.9.2021 9:32
Středoškoláci si vyzkouší práci marketéra nebo projekťáka. Začínají oblíbené…
13.9.2021 10:29
Odkaz jako reklama byl deaktivován. Redakce Metodického portálu RVP.CZ
19.8.2021 21:19
Skupina PPUČ
Digifolio náleží týmu workshopu „Oborové dny na Skálovce“. Workshop proběhl na…
9.9.2021 11:37
michelle.fechtnerova@seznam.cz
Dobrý den,chci se zeptat, Jestli může jet s 10 předškolními dětmi vlakem pouze 1…
13.9.2021 10:08
Možná už jste viděli některé díly seriálu Ochránce. Lukáš Vaculík jako školský…
11.9.2021 7:24
Paní Milá nám podstrčila nenápadnou reklamu na službu, která nabízí pronájem…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
8.9.2021 20:43
Návštěvník (maminka)
Dobrý den, můžete mi prosím někdo znalý zákonů odpovědět, kolik může být akt. max.…
9.9.2021 8:30
Pro účastníky Závěrečné konference jsme připravili Reflektivní deník. Jedná se o…
10.9.2021 19:47
Dobrý den, měla bych na Vás otázku. Pracuji v menší firmě, ale za nějakou dobu nás…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…