RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 49

Seznamovací tábor

Základem dobré adaptace žáků v nové škole jsou první zážitky a sociální prostor pro navázání nových uspokojivých vztahů. V našem gymnáziu jsme vytvořili pětidenní program, který má za úkol připravit žáky pro vstup…

Pavel Motyčka, publikováno 27.7.2007 0:00, zhlédnuto 10794×

Olympijská výchova - olympijské testy a olympijské dny

Využití fenoménu olympismu v sextě i ostatních třídách ve formě olympijských testů, jejich plnění a soutěžení v nich, příprava a realizace olympijských dnů ve vztahu k olympijským hrám 2008, přehled olympijských testů.

Zdeněk Mikeš, publikováno 19.7.2007 0:00, zhlédnuto 9344×

K pojetí vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví

Způsob pojetí vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví v gymnaziálním vzdělávání.

Hana Pernicová, publikováno 4.1.2007 0:00, zhlédnuto 4301×

Fáze lidského života

Život je příběh od narození až po stáří. Jak s ním naložíme, je v našich rukou.

Daniela Figránová, publikováno 22.11.2006 0:00, zhlédnuto 17731×

Novodobé otroctví

Druhy moderního otroctví a možnosti, jak tomuto jevu čelit. Uvedeny jsou i konkrétní příklady zneužitých lidí a žáci sami se mohou pokusit navrhnout řešení jejich situace.

Petra Kutálková, publikováno 2.11.2006 0:00, zhlédnuto 24127×

Výchovné a vzdělávací strategie na úrovni vyučovacího předmětu Výchova ke zdraví

Podnětné informace k vytvoření výchovných a vzdělávacích strategií ke vzdělávacímu oboru Výchova ke zdraví.

Hana Pernicová, publikováno 26.6.2006 0:00, zhlédnuto 8547×

Vzdělávací obsah oboru Výchova ke zdraví

Koncepce výše zmíněného oboru včetně vymezení obsahu jednotlivých tematických okruhů, jejich vzájemných vazeb i vazeb na okruhy z jiných oborů.

Hana Pernicová, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 15003×

Pojetí vzdělávacího oboru Tělesná výchova

Pojetí vzdělávacího obru v RVP GV.

Jan Tupý, publikováno 25.5.2006 0:00, zhlédnuto 6768×

Váhy pro život

Odpovědné sexuální chování skýtá nepřeberné množství témat, o nichž by měli žáci přemýšlet a diskutovat. Autorka nabízí jeden z možných způsobů, jak výše zmíněné realizovat.

Lenka Kubrichtová, publikováno 22.6.2005 0:00, zhlédnuto 14869×

41 — 49 z celkem 49
«« « 1 2 3 4 5


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.4.2020 21:17
Zdravíme, máme pro Vás řešení, vzhledem k povaze dotazu a jeho obtížné transkripci jsme…
9.4.2020 15:23
v blogu peutel
         Ve stínu koronaviru – všechno je jinak! Školy zavřené, žactvo a studentstvo…
9.4.2020 22:29
Ad Miroslav Melichar:Máte určitě pravdu, že článek se problematiky analogií nedotknul. A…
9.4.2020 13:49
Skupina Čtenářská gramotnost
Během webináře se účastník seznámí s nástrojem didaktický potenciál textu, který mu…
8.4.2020 12:51
fórum Aktuality
- online setkání - středa 15. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje pohybové hry a činnosti,…
9.4.2020 10:23
A ještě jednou lektor Mgr., Bc. Michael Novotný – tentokrát nám pomůže rozhýbat těla.…
9.4.2020 21:51
Ad Jan Maršák: Pane doktore, začnu účelem analogií ve výuce: Tuto diskuzi považuji za…
8.4.2020 12:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 7. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.4.2020 12:48
Středa 15. 4. 2019, 20:00 Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole A ještě jednou lektor…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
9.4.2020 18:40
Ad Miroslav Melichar: Pane doktore, Váš názor na článek Vám přirozeně neberu a ani bych…
7.4.2020 18:22
Skupina PPUČ