RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 49

Seznamovací tábor

Základem dobré adaptace žáků v nové škole jsou první zážitky a sociální prostor pro navázání nových uspokojivých vztahů. V našem gymnáziu jsme vytvořili pětidenní program, který má za úkol připravit žáky pro vstup…

Pavel Motyčka, publikováno 27.7.2007 0:00, zhlédnuto 10728×

Olympijská výchova - olympijské testy a olympijské dny

Využití fenoménu olympismu v sextě i ostatních třídách ve formě olympijských testů, jejich plnění a soutěžení v nich, příprava a realizace olympijských dnů ve vztahu k olympijským hrám 2008, přehled olympijských testů.

Zdeněk Mikeš, publikováno 19.7.2007 0:00, zhlédnuto 9304×

K pojetí vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví

Způsob pojetí vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví v gymnaziálním vzdělávání.

Hana Pernicová, publikováno 4.1.2007 0:00, zhlédnuto 4246×

Fáze lidského života

Život je příběh od narození až po stáří. Jak s ním naložíme, je v našich rukou.

Daniela Figránová, publikováno 22.11.2006 0:00, zhlédnuto 17603×

Novodobé otroctví

Druhy moderního otroctví a možnosti, jak tomuto jevu čelit. Uvedeny jsou i konkrétní příklady zneužitých lidí a žáci sami se mohou pokusit navrhnout řešení jejich situace.

Petra Kutálková, publikováno 2.11.2006 0:00, zhlédnuto 23992×

Výchovné a vzdělávací strategie na úrovni vyučovacího předmětu Výchova ke zdraví

Podnětné informace k vytvoření výchovných a vzdělávacích strategií ke vzdělávacímu oboru Výchova ke zdraví.

Hana Pernicová, publikováno 26.6.2006 0:00, zhlédnuto 8497×

Vzdělávací obsah oboru Výchova ke zdraví

Koncepce výše zmíněného oboru včetně vymezení obsahu jednotlivých tematických okruhů, jejich vzájemných vazeb i vazeb na okruhy z jiných oborů.

Hana Pernicová, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 14841×

Pojetí vzdělávacího oboru Tělesná výchova

Pojetí vzdělávacího obru v RVP GV.

Jan Tupý, publikováno 25.5.2006 0:00, zhlédnuto 6731×

Váhy pro život

Odpovědné sexuální chování skýtá nepřeberné množství témat, o nichž by měli žáci přemýšlet a diskutovat. Autorka nabízí jeden z možných způsobů, jak výše zmíněné realizovat.

Lenka Kubrichtová, publikováno 22.6.2005 0:00, zhlédnuto 14809×

41 — 49 z celkem 49
«« « 1 2 3 4 5


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
19.2.2020 20:53
Vznik života asi jednoduchým experimentem neukážeme. Záleží proto velice na komentáři,…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
14.2.2020 12:28
Zdravíme, prezentaci naleznete zde. Děkujeme za Váš zájem. Tým Metodického portálu RVP.CZ
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…