Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 30

Výživa a sport, základy fitness

Týdenní tematický kurz, jehož cílem je seznámit se se základními principy výživy, objasnit si základní pojmy a zásady sportovního tréninku a osvojit si základní znalosti i dovednosti v oblasti kondičního posilování (fitness).

Jiří Beneš, publikováno 25.7.2008 10:21, zhlédnuto 10922×

Pořádání ankety s použitím mobilního telefonu

Udělat telefonickou anketu se svými rodinnými příslušníky na téma jejich životního stylu, to je úkolem aktivity zaměřené na využití mobilního telefonu v oblasti Člověk a zdraví.

Miroslav Strouhal, publikováno 10.3.2008 0:00, zhlédnuto 6421×

První pomoc a ochrana člověka za mimořádných událostí

V projektu se žáci seznamují se zásadami poskytování první pomoci a s pravidly ochrany člověka za mimořádných událostí. V rámci projektu je rozvíjena řada klíčových kompetencí, projekt má výrazný mezioborový charakter.

Lumír Kozubík, publikováno 9.1.2008 0:00, zhlédnuto 10485×

Výchova ke zdraví a Tělesná výchova

Integrace obsahu vybraných témat vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví do vyučovacího předmětu Tělesná výchova

Svatava Rozsypalová, publikováno 24.9.2007 0:00, zhlédnuto 11677×

K pojetí vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví

Způsob pojetí vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví v gymnaziálním vzdělávání.

Hana Pernicová, publikováno 4.1.2007 0:00, zhlédnuto 4872×

Fáze lidského života

Život je příběh od narození až po stáří. Jak s ním naložíme, je v našich rukou.

Daniela Figránová, publikováno 22.11.2006 0:00, zhlédnuto 20807×

Novodobé otroctví

Druhy moderního otroctví a možnosti, jak tomuto jevu čelit. Uvedeny jsou i konkrétní příklady zneužitých lidí a žáci sami se mohou pokusit navrhnout řešení jejich situace.

Petra Kutálková, publikováno 2.11.2006 0:00, zhlédnuto 26742×

Výchovné a vzdělávací strategie na úrovni vyučovacího předmětu Výchova ke zdraví

Podnětné informace k vytvoření výchovných a vzdělávacích strategií ke vzdělávacímu oboru Výchova ke zdraví.

Hana Pernicová, publikováno 26.6.2006 0:00, zhlédnuto 9560×

Vzdělávací obsah oboru Výchova ke zdraví

Koncepce výše zmíněného oboru včetně vymezení obsahu jednotlivých tematických okruhů, jejich vzájemných vazeb i vazeb na okruhy z jiných oborů.

Hana Pernicová, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 17578×

Váhy pro život

Odpovědné sexuální chování skýtá nepřeberné množství témat, o nichž by měli žáci přemýšlet a diskutovat. Autorka nabízí jeden z možných způsobů, jak výše zmíněné realizovat.

Lenka Kubrichtová, publikováno 22.6.2005 0:00, zhlédnuto 16465×

21 — 30 z celkem 30
«« « 1 2 3


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.6.2021 15:15
Dobrý den, paní Jano! Díky za dotaz. Věřím, že doufáte v odpověď a možná se vám…
18.6.2021 9:57
Konference, webinář končí a vy si na kraj papíru a do svého diáře píšete pár poznámek…
14.6.2021 20:56
Dobrý den, obracím se na Vás s takovou prosbou ohledně úloh v matematice. Mám dceru, která…
31.5.2021 10:23
Skupina PPUČ
11. května 2021 se konalo jarní společenství praxe Člověk a příroda. V tomto ohlédnutí…
17.6.2021 15:08
Paní Karlo, diskuzní fórum slouží ke sdílení zkušeností a informací mezi uživateli.…
3.6.2021 15:14
Fyzika je pro žáky nuda? A co horská dráha nebo vesmírná raketa? Věda je všude kolem nás…
9.6.2021 16:35
Upozorňuji zájemce o téma Počasí (Weather Systems) na edukační zpracování od BBC, v…
31.5.2021 9:47
Skupina PPUČ
13. května 2021 jste se s námi zůčatnili společenství praxe Informatiky. V tomto článků…
17.6.2021 14:57
Dobrý den pane Hawigere, protože jste stejný dotaz položil i v Konzultačním centru NÚV,…
3.6.2021 9:28
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
29.5.2021 8:53
Dobrý den, hezky vyjádřená potřeba utváření kvalitních mezilidských vztahů. Rád bych…
28.5.2021 9:22
Skupina PPUČ
6. 5. 2021 jste měli možnost se k nám přidat na jarním společenství praxe 1. stupně ZŠ.…