RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 58

Právní vědomí – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se přímo problematice právního vědomí. Jeho součástí jsou jednotlivě…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 14827×

Výchova demokratického občana – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS materiál věnující se problematice průřezového tématu Výchova demokratického občana. Jeho…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 10167×

Řešení problémů – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se problematice řešení problémů. Jeho součástí je popis…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 8973×

Komunikace – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se problematice komunikace. Komunikací rozumíme přenos informací (z…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 13870×

Paragraf 11/55

Příspěvek je určen pedagogům, kteří se zabývají průřezovým tématem „Výchova demokratického občana“. Tento materiál vznikl v občanském sdružení AISIS jako podpora projektu „Paragraf 11/55“. Projekt byl zaměřen na…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 13637×

Dům, který mě neokrádá

Projekt, ve kterém žáci vyprojektují dům, který vybaví elektrickými spotřebiči tak, aby co nejvíce „šetřil“, aby budoucí účet za elektřinu byl co nejmenší.

Petra Boháčková, publikováno 23.10.2008 16:43, zhlédnuto 12258×

Rozvíjení finanční gramotnosti u žáků ve výuce

Záměrem článků v jedenáctidílném seriálu je naznačit možnosti, jak lze ve výuce rozvíjet finanční gramotnost žáků 2. stupně základní školy a nižších ročníků víceletého gymnázia, a nabídnout řadu aktivit…

Petr Jakeš, publikováno 22.10.2008 14:27, zhlédnuto 9626×

Na eTwinning s eLearningem

Myšlenky eLearningu při dalším vzdělávání učitelů a praktická ukázka eLearningového kurzu pro učitele ZŠ a SŠ. Obsahem prezentovaného kurzu v MOODLE jsou základní otázky pro učitele, kteří váhají se svým zapojením…

Mgr. Petr Naske, publikováno 13.5.2008 0:00, zhlédnuto 4904×

Etická a ekonomická kritéria rozhodování

Článek se zabývá klíčovými problémy ekonomického myšlení a rozhodování. Základní ekonomické kritérium rozhodování (ziskové) je konfrontováno se zásadami rozhodování vycházejícími z ostatních společenských věd.…

Milena Tichá, publikováno 17.3.2008 0:00, zhlédnuto 14496×

Využití mobilního telefonu při volbě zaměstnání

Příspěvek obsahuje aktivitu s využitím mobilního telefonu pro telefonování rodičům do zaměstnání a zjišťování podrobností o jejich profesi.

Zdeněk Sotolář, publikováno 20.2.2008 0:00, zhlédnuto 5703×

41 — 50 z celkem 58
«« « 1 2 3 4 5 6 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV