RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 58

Paragraf 11/55

Příspěvek je určen pedagogům, kteří se zabývají průřezovým tématem „Výchova demokratického občana“. Tento materiál vznikl v občanském sdružení AISIS jako podpora projektu „Paragraf 11/55“. Projekt byl zaměřen na…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 13757×

Výchova demokratického občana – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS materiál věnující se problematice průřezového tématu Výchova demokratického občana. Jeho…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 10250×

Právní vědomí – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se přímo problematice právního vědomí. Jeho součástí jsou jednotlivě…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 14973×

Komunikace – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se problematice komunikace. Komunikací rozumíme přenos informací (z…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 13994×

Řešení problémů – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se problematice řešení problémů. Jeho součástí je popis…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 9022×

Dům, který mě neokrádá

Projekt, ve kterém žáci vyprojektují dům, který vybaví elektrickými spotřebiči tak, aby co nejvíce „šetřil“, aby budoucí účet za elektřinu byl co nejmenší.

Petra Boháčková, publikováno 23.10.2008 16:43, zhlédnuto 12404×

Rozvíjení finanční gramotnosti u žáků ve výuce

Záměrem článků v jedenáctidílném seriálu je naznačit možnosti, jak lze ve výuce rozvíjet finanční gramotnost žáků 2. stupně základní školy a nižších ročníků víceletého gymnázia, a nabídnout řadu aktivit…

Petr Jakeš, publikováno 22.10.2008 14:27, zhlédnuto 9660×

Na eTwinning s eLearningem

Myšlenky eLearningu při dalším vzdělávání učitelů a praktická ukázka eLearningového kurzu pro učitele ZŠ a SŠ. Obsahem prezentovaného kurzu v MOODLE jsou základní otázky pro učitele, kteří váhají se svým zapojením…

Mgr. Petr Naske, publikováno 13.5.2008 0:00, zhlédnuto 4942×

Etická a ekonomická kritéria rozhodování

Článek se zabývá klíčovými problémy ekonomického myšlení a rozhodování. Základní ekonomické kritérium rozhodování (ziskové) je konfrontováno se zásadami rozhodování vycházejícími z ostatních společenských věd.…

Milena Tichá, publikováno 17.3.2008 0:00, zhlédnuto 14613×

Využití mobilního telefonu při volbě zaměstnání

Příspěvek obsahuje aktivitu s využitím mobilního telefonu pro telefonování rodičům do zaměstnání a zjišťování podrobností o jejich profesi.

Zdeněk Sotolář, publikováno 20.2.2008 0:00, zhlédnuto 5818×

41 — 50 z celkem 58
«« « 1 2 3 4 5 6 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
1.4.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…