RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 34

Rovina kolmá k přímce

Mongeovo promítání – rovina kolmá k přímce. Dva řešené příklady.

Mgr. Ivana Kuntová, publikováno 14.6.2011 16:05, zhlédnuto 3007×, hodnocení: Hodnocení: 4

Průsečík obecné přímky s rovinou

Mongeovo promítání – průsečík přímky s rovinou pomocí krycí přímky a pomocí promítací roviny přímky.

Mgr. Ivana Kuntová, publikováno 14.6.2011 16:04, zhlédnuto 4222×, hodnocení: Hodnocení: 4

Kolmice k rovině

Mongeovo promítání – kolmice k obecné rovině.

Mgr. Ivana Kuntová, publikováno 14.6.2011 16:03, zhlédnuto 2431×, hodnocení: Hodnocení: 4

Hlavní přímky roviny, spádová přímka

Mongeovo promítání – hlavní přímky roviny, spádová přímka, bod v rovině.

Mgr. Ivana Kuntová, publikováno 14.6.2011 16:03, zhlédnuto 4961×, hodnocení: Hodnocení: 4

Stopy roviny v Mongeově promítání

Mongeovo promítání – stopy obecné roviny, odchylka obecné roviny od průmětny.

Mgr. Ivana Kuntová, publikováno 14.6.2011 16:03, zhlédnuto 6143×, hodnocení: Hodnocení: 3

Skutečná délka úsečky sklopením

Mongeovo promítání – určení skutečné velikosti úsečky sklopením rozdílového trojúhelníku a výpočtem.

Mgr. Ivana Kuntová, publikováno 14.6.2011 16:02, zhlédnuto 2670×, hodnocení: Hodnocení: 4

Řez válce obecnou rovinou

Řešení řezu pomocí osové afinity (stereometrie).

Mgr. Ivana Kuntová, publikováno 14.6.2011 16:02, zhlédnuto 2074×, hodnocení: Hodnocení: 4

Odchylka přímky od průmětny

Mongeovo promítání - odchylka přímky od průmětny, výklad a řešený příklad.

Mgr. Ivana Kuntová, publikováno 8.6.2011 12:34, zhlédnuto 3080×, hodnocení: Hodnocení: 3

Etika ve výuce informačních a komunikačních technologií

Pokud se podíváme na výuku informačních a komunikačních technologií na gymnáziích, zjistíme, že se jedná především o snahu předat žákům znalosti a dovednosti práce s konkrétním programem či typem aplikace. I mezi…

Michal Černý, publikováno 25.5.2011 12:38, zhlédnuto 7112×, hodnocení: Hodnocení: 4

Filmová/audiovizuální výchova. Proč a jak

Cílem následujícího textu je seznámit učitele základních škol, gymnázií a další zájemce o filmové a audiovizuální vzdělávání s východisky filmové/audiovizuální výchovy pro základní školy a gymnázia, jež byla…

Prof. Rudolf Adler, publikováno 14.3.2011 15:25, zhlédnuto 8307×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

11 — 20 z celkem 34
«« « 1 2 3 4 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.11.2019 18:20
Milá kolegyně, doufejme, že ti odpovědní projdou sebereflexí a konečně si přiznají, že…
15.11.2019 11:23
Gramotnosti – v našem případě schopnosti číst, počítat a využívat ICT techniku –…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
15.11.2019 11:12
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Dovednost dobře komunikovat a spolupracovat s dětmi, kolegy, rodiči, dalšími partnery…
17.11.2019 18:10
host
Michale, mluvíte mi z duše. Mám ve třídě podobné dítě a toto dítě má navíc…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
14.11.2019 21:25
matka
Proč se pořad brání je ty děti co jsou problémoví a co naše děti, proč mám odvádět…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…