RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 51

Postavte si vlastní naučnou stezku

Malá „kuchařka”, jak s dětmi vytvořit vlastní naučnou stezku. Autorka čerpá z osobních zkušeností z tvorby NS Thomayerovy sady v Praze-Libni.

Dominika Dobrylovská, publikováno 22.6.2010 11:10, zhlédnuto 12933×, hodnocení: Hodnocení: 4

Geologické éry

Výuka geologických ér projektovou metodou.

Jana Sochorová, publikováno 17.6.2010 13:59, zhlédnuto 14355×, hodnocení: Hodnocení: 2

Volitelný předmět seminář z Informatiky

Článek informuje o novém předmětu Tvorba WWW pomocí redakčních systémů. Tímto předmětem jsme se snažili vyjít vstříc žákům, kteří si nevybrali v nabídce volitelných předmětů ve 3. ročníku, a reagovat na trendy…

Jaroslav Koreš, publikováno 27.4.2010 16:21, zhlédnuto 8696×, hodnocení: Hodnocení: 4

eTwinning – spolupráce žáků partnerských škol v Evropě

Článek popisuje aktivitu eTwinning a nástroje a služby portálu www.etwinning.net, resp. www.etwinning.cz, které usnadňují kterékoli mateřské, základní a střední škole realizaci mezinárodních projektů.

Pavla Šabatková, publikováno 5.3.2010 8:55, zhlédnuto 19941×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 5

Projekt integrované tematické výuky na téma „globální problémy“

Příspěvek je ukázkou projektu integrované tematické výuky na téma „globální problémy“, který je v maximální míře orientován na žáka (možnost výběru zaměření projektu, podíl žáků na formulaci kritérií,…

Jiří Hruška, publikováno 3.4.2009 17:21, zhlédnuto 8034×

Justýna a upíři – cesta k inscenaci s dětským souborem

Záznam celoročního autorského divadelního projektu, který přibližuje práci konkrétního dětského souboru (třídy) od výběru látky přes prozkoumávání témat, dramatizaci, na níž se podílí celá skupina, hledání…

Ivana Sobková, publikováno 2.3.2009 0:00, zhlédnuto 10939×

Kooperace – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS materiál věnující se problematice kooperace, nebo také českému ekvivalentu tohoto slova, skupinové…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 12078×

Řešení problémů – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se problematice řešení problémů. Jeho součástí je popis…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 8970×

Výchova demokratického občana – Paragraf 11/55

V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS materiál věnující se problematice průřezového tématu Výchova demokratického občana. Jeho…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 10164×

Paragraf 11/55

Příspěvek je určen pedagogům, kteří se zabývají průřezovým tématem „Výchova demokratického občana“. Tento materiál vznikl v občanském sdružení AISIS jako podpora projektu „Paragraf 11/55“. Projekt byl zaměřen na…

Aisis o.s., publikováno 19.11.2008 13:35, zhlédnuto 13626×

31 — 40 z celkem 51
«« « 1 2 3 4 5 6 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
17.1.2020 11:30
Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
16.1.2020 18:29
Vážená paní Karvaiová. Opět i v tomto případě musím upozornit na body v komentáří…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.1.2020 18:01
Vážený pane Wagnere. Lépe si přečtěte, co jsem napsal (už podruhé na sebe narážíme,…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV