RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 13

Němčina Zkušenosti s vedením žákovského portfolia v hodinách německého jazyka

Příspěvek shrnuje dosavadní zkušenosti s vedením žákovských portfolií. Zaměřuje se na konkrétní cíle, důvody pro zařazení EJP do vyučovacích hodin němčiny a na konkrétní realizaci portfolií.

Ivana Frýbová, publikováno 4.1.2011 16:27, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Portfolio žáka ve fyzice

Příklad popisuje způsob vlastního řízení a hodnocení práce žáka vyššího gymnázia ve studiu předmětu fyzika formou vedení diagnostického a sběrného portfolia.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto ×

Hodnocení kurzu sociálních kompetencí

Příklad popisuje způsob rozvoje a hodnocení sociálních kompetencí žáků septimy osmiletého gymnázia (třetí ročník čtyřletého cyklu) formou souvislé desetidenní praxe v ústavech sociální péče.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto ×

(Sebe)hodnocení dějepisného referátu a seminární práce

Příklad popisuje pomůcku, podle které se žáci učí psát kvalitní samostatné práce, jakými jsou např. referáty, seminární práce, zamyšlení nebo úvahy. Žáci se dále učí hodnotit svou práci podle předem daných kritérií.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto ×

Čtvrtletní hodnocení vybraných klíčových kompetencí žáků v dějepisu

Příklad dobré praxe představuje metodu čtvrtletního hodnocení klíčových kompetencí v rámci předmětu dějepis. Jejím hlavním záměrem je poskytovat žákovi velmi konkrétní informace o jeho silných a slabých stránkách.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto ×

Komplexní výstupní hodnocení žáků

V rámci systematického řešení autoevaluace školy bylo vytvořeno komplexní výstupní hodnocení žáků. Zaměřuje se na dovednosti a postoje žáků a hodnotí míru rozvoje jejich klíčových kompetencí.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto ×

Hodnocení klíčových kompetencí prostřednictvím opakovací práce z dějepisu

Příklad popisuje hodnocení klíčových kompetencí prostřednictvím opakovací práce z dějepisu na začátku školního roku. Žáci mají za úkol vytvořit písemnou práci, vrací se ke svým poznámkám a portfoliím z minulého…

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto ×

Hodnocení klíčových kompetencí v rámci projektu Zlepšuji se v pravopisu

Metoda je založena na procentuálním hodnocení testů a na slovním hodnocení testů a celkové práce žáka na zlepšování vlastního pravopisu. Součástí jsou také hodnotící konzultace učitele s jednotlivými žáky.

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto ×

Hodnocení dovednosti psaní prostřednictvím hodnoticích rubrik

Příklad dobré praxe popisuje metodu hodnocení žáků na příkladu hodnocení písemného úkolu – eseje na téma osobní vzpomínky. Popsaný postup hodnocení je založen na současném použití hodnoticích rubrik, metod…

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto ×

Systém hodnocení klíčových kompetencí založený na hodnocení testů a aktivit žáků

Systém hodnocení klíčových kompetencí používaný na Gymnáziu v Rájci-Jestřebí umožňuje hodnotit konkrétní činnosti žáků ve všech vyučovaných předmětech a také začlenit hodnocení klíčových kompetencí do systému…

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto ×

1 — 10 z celkem 13
1 2 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.3.2019 14:28
fórum Aktuality
- online setkání - středa 27. 3. 2019, 20:00 Základní důležité pojmy – digitální…
16.3.2019 9:04
Ve věci býčích zápasů jsem zaujatý. Nejspíš mám raději ty býky, nežli lidi, kteří…
19.3.2019 15:42
Moc pěkné nápady. Děkuji.
8.3.2019 13:23
Skupina MŠMT: konference, semináře, informace
Evropské středisko pro moderní jazyky (ECML) nabízí program zaměřený na vytváření…
18.3.2019 14:24
Středa 27. 3. 2019, 20:00 Rozvoj digitální gramotnosti pro 2. stupeň ZŠ Eva Fanfulová a…
14.3.2019 19:40
Odborný garant čtenářské gramotnosti NÚV Petr Koubek nás provede zákoutími trnité cesty…
19.3.2019 9:32
Michale, máte pocit, že mé zpracování je nevědecké, že? Rozumím! Všimněte si, že jsem…
7.3.2019 17:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 7. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
11.3.2019 17:36
Dobrý den, sláva, odkaz jsem našla, jedná se o prezentaci o využití ICT nástrojů v…
14.3.2019 12:45
Máte zájem rozvíjet čtenářskou gramotnost ve výuce anglického jazyka, a nevíte jak…
19.3.2019 8:58
Myslím, že pěkný a velice potřebný článek. Téma by si jistě zasloužilo pečlivější…
6.3.2019 14:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 6. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…