- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Poklady hlubin
Článek představuje dvě vyučovací hodiny zaměřené na téma moří a oceánů. V první hodině si žáci zopakují, co o mořích a oceánech vědí, a případně si doplní vědomosti. Ve druhé hodině se pak věnují problematice…
Civilizace a jejich vliv na životní prostředí
Článek představuje možnost propojení vyučovacího předmětu Dějepis s Environmentální výchovou. Na příkladu Mayské civilizace ukazuje, jaký vliv může mít člověk na prostředí, v němž žije a jakým způsobem se to…
Rozbouřená řeka
Aktivita zaměřená na problematiku etického jednání. Prostřednictvím modelové situace lze žáky vést k uvědomění si nejednoznačnosti „etického řešení“ problému v souvislosti s různým osobním žebříčkem hodnot…
Maminka vždy ví
Cílem aktivity je uvědomění si různých rovin, které jsou obsažené v mediálním sdělení. Aktivita nabízí otázky, které si lze klást při rozboru jakékoli televizní reklamy.
Jednotný systém klasifikace audiovizuálních produktů
O tom, že by bylo užitečné mít předem informace o věkové i obsahové přiměřenosti audiovizuálního díla, se hovoří už dlouho.
Skupinová dynamika – interaktivní hry Soni Hermochové
Článek je úvodním textem pro šest praktických příspěvků, které obsahují aktivity zaměřené na témata osobnostní a sociální výchovy.
Interaktivní hry – úvod
Článek uvádí do problematiky interaktivních her v rámci OSV. Popisuje požadavky na správnou aplikaci her do výuky. Součástí článku jsou odkazy na příspěvky obsahující mnoho námětů na jednotlivé herní aktivity.
Interaktivní hry – představování a poznávání
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na představování se a vzájemné poznávání se ve skupině.
Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (1. část)
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.
Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (2. část)
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
17.1.2021 22:13
Ivulenka
fórum Klima ve třídě, ve škole
Děkuji moc za tento velice zajímavý příspěvek o knihách, webech a filmech. Já jsem si…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
16.1.2021 16:19
Petr
fórum Matematická gramotnost
Napište obecnou rovnici roviny procházející průsečíkem rovin x + 2y + z − 5 = 0 2x + 3y…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|