RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 124

Fáze 3 – My společně jako občané – 2. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 22.9.2015 9:45, zhlédnuto 4029×

Fáze 3 – My společně jako občané – 1. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 16.9.2015 9:28, zhlédnuto 3585×

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 9.7.2015 10:29, zhlédnuto 4750×

Slavné dny pro SŠ: Den tunguzské katastrofy

Žáci si v rámci aktivity vyzkouší různé přístupy k události, u které dosud nelze zformulovat jednoznačné vědecké vysvětlení. V rámci své přidělené role budou sepisovat jednotlivé teorie o tom, co se stalo roku 1908 v…

Tereza Vodičková, publikováno 23.6.2015 8:51, zhlédnuto 4122×, 1 komentář

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 15.6.2015 10:48, zhlédnuto 3954×

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 1. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 3.6.2015 9:33, zhlédnuto 4532×

Fáze 1 – Já – identita a kultura – 3. část

Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem jsou skryté,…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 25.5.2015 8:49, zhlédnuto 3247×

Fáze 1 – Já – identita a kultura – 2. část

Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem jsou skryté,…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 21.5.2015 9:57, zhlédnuto 3940×

Fáze 1 – Já – identita a kultura – 1. část

Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem jsou skryté,…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 29.4.2015 11:48, zhlédnuto 5649×, 2 komentáře

Úvod do programu Active Citizens – 3. část

Ve chvíli, kdy jste rozhodli, že program Active Citizens zrealizujete u vás ve škole, jste pravděpodobně neměli přesnou představu o tom, jaký tým žáků se do projektu pustí. Nyní ji máte, a ať už se jedná o žáky jedné…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 28.4.2015 8:55, zhlédnuto 3882×

21 — 30 z celkem 124
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…