RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 120

Začínáme se školním parlamentem I.

Chcete mít ve škole dobře fungující žákovský parlament? Nevíte kde začít? Hledáte konkrétní aktivity, které by podpořily jeho vznik a činnost? Zde naleznete kroky vedoucí k založení školního parlamentu s konkrétními…

Kamila Petrovská, publikováno 26.1.2009 8:55, zhlédnuto 8196×

Pomsta Kyklopů (rozvoj komunikačních dovedností)

V rámci uvedené aktivity dochází u žáků současně s rozvojem schopnosti naslouchání také k vytváření a osvojování strategií efektivní komunikace, k rozvoji tvořivosti, empatie a rovněž k rozvoji schopnosti spolupracovat.

Simona Šedá, publikováno 8.12.2008 8:57, zhlédnuto 9248×

Gordický uzel a améba (aktivity zaměřené na kooperaci a kompetici)

Hlavním cílem aktivit, zaměřených prioritně na kooperaci a kompetici, je rozvoj základních forem interaktivního chování a osobní zkušenost s výhodami a nevýhodami spolupráce a soutěžení.

Simona Šedá, publikováno 24.11.2008 0:00, zhlédnuto 11967×

Poznávání lidí

Pod velmi širokým tématem poznávání lidí se skrývá mnoho témat. Příspěvek nabízí jednu z her, která vhodně podpoří vzájemné poznávání spolužáků.

Petr Šusta, publikováno 27.10.2008 8:00, zhlédnuto 12957×

Výchova k manželství a rodičovství

Cyklus seminářů je určen pro všechny ročníky čtyřletého i osmiletého gymnázia. Prostřednictvím přednášek a diskusí si žáci pozitivně dotvářejí svůj hodnotový systém, učí se odpovědnosti za sebe i za své blízké…

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto 11519×

Seberegulace

Seberegulace je jednou z nejdůležitějších dovedností pro život v lidské společnosti.

Petr Šusta, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto 13149×

Hodnocení kurzu sociálních kompetencí

Příklad popisuje způsob rozvoje a hodnocení sociálních kompetencí žáků septimy osmiletého gymnázia (třetí ročník čtyřletého cyklu) formou souvislé desetidenní praxe v ústavech sociální péče.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto 8627×

Etická výchova

Výuka vyučovacího předmětu Etická výchova je postavena na konkrétních příbězích a problémech každodenního života s etickým řešením (např. konfliktní mezilidské vztahy, šikana, korupce apod.).

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto 12543×

Rozbouřená řeka

Aktivita zaměřená na problematiku etického jednání. Prostřednictvím modelové situace lze žáky vést k uvědomění si nejednoznačnosti „etického řešení“ problému v souvislosti s různým osobním žebříčkem hodnot…

Simona Šedá, publikováno 4.8.2008 0:00, zhlédnuto 8862×

Skupinová dynamika – interaktivní hry Soni Hermochové

Článek je úvodním textem pro šest praktických příspěvků, které obsahují aktivity zaměřené na témata osobnostní a sociální výchovy.

Aisis o.s., publikováno 16.7.2008 13:41, zhlédnuto 26528×

71 — 80 z celkem 120
«« « 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV