- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Alternativní cestování
Města a čtvrti, kde auta nejezdí, existují už dnes. Z velkých měst k nim patří Benátky (které jsou ovšem ve specifické situaci), z menších například švýcarské letovisko Zermatt.
Chci Sluncem být a ne planetou aneb Proměny forem a podob otroctví v dějinách
Příspěvek se zabývá proměnami forem a podob otroctví v dějinách – od starověku přes středověk a novověk až po tzv. novodobé otroctví. Žáci si mají zpřehlednit a utřídit dosud získané informace o vývoji otroctví v…
Projekt integrované tematické výuky na téma „globální problémy“
Příspěvek je ukázkou projektu integrované tematické výuky na téma „globální problémy“, který je v maximální míře orientován na žáka (možnost výběru zaměření projektu, podíl žáků na formulaci kritérií,…
Čtyři svobody
Co přineslo sjednocení Evropy každému z nás? Vnímají naši žáci svobodu pohybu lidí, zboží, služeb a kapitálu jako významnou hodnotu, nebo jim to připadá samozřejmé? Mají představu o tom, co to byl devizový příslib a…
Splněné sny generací
V aktivitě se žáci připraví na setkání delegací z různých historických dob. Delegace jsou vytvořené kolem osob, které se k otázce sjednocování Evropy v minulosti vyjadřovali. Prostřednictvím vlastního prožitku a…
Výuka češtiny pro cizince
Příklad dobré praxe přináší ukázky práce s žáky jiných národností při výuce češtiny mimo hodiny českého jazyka a literatury.
Co je to vlastně Evropa?
Zamyšlení nad podstatou Evropy, na tím, co ji utváří, co mají její státy společného apod. - formou praktické činnosti žáků.
Státní a evropské symboly – pod společnou vlajkou
Lidé milují symboly, znají ale skutečně jejich původ a význam? U našich státních symbolů nejspíš ano, u ostatních evropských států to bude jistě horší. Odhalujme společně jejich tajemství.
Hodnocení průřezových témat
Co jsou průřezová témata a jaký je jejich smysl. Jak přistupovat k hodnocení průřezových témat. Forma realizace a přístup k hodnocení.
Několik poznámek k ekonomickým aspektům násilí
Stať se zabývá ekonomickými aspekty násilí. Je v ní konstatováno, že násilí není bezprostředně předmětem zkoumání ekonomické teorie, a to přes to, že i ekonom je konfrontován s projevy násilí. Právě tam, kde začne…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
21.1.2021 23:09
Pepínka
fórum Klíčové kompetence
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
21.1.2021 18:40
Dobrý den, jsem studentkou prvního ročníku Spec. pedagogiky se zaměřením na vzdělávání…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|