RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 106

Chytání vzpomínek – virtuální pátrání po současném umění s umělkyní Pavlou Scerankovou

Příspěvek představuje zajímavý e-learnigový kurz připravený Národní galerií v Praze, kterým lze obohatit výuku výtvarné výchovy.

Lucie Štůlová Vobořilová, publikováno 11.11.2008 10:00, zhlédnuto 4889×

Média s námi

S rostoucí rolí médií ve společnosti se neustále zvyšuje rozsah i oblast jejich vlivu. Některé jsou zcela zřejmé a souvisejí se samotnou existencí médií (bez ohledu na to, co zrovna je obsahem daného typu média). Média…

PhDr. Marek Mičienka, publikováno 20.10.2008 8:30, zhlédnuto 12946×

Školní televize

Žáci se díky práci ve školní televizi seznamují s využitím mediální výchovy a multimédií ve výuce.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 11828×

Maminka vždy ví

Cílem aktivity je uvědomění si různých rovin, které jsou obsažené v mediálním sdělení. Aktivita nabízí otázky, které si lze klást při rozboru jakékoli televizní reklamy.

PhDr. Marek Mičienka, publikováno 28.7.2008 0:00, zhlédnuto 16942×

Jednotný systém klasifikace audiovizuálních produktů

O tom, že by bylo užitečné mít předem informace o věkové i obsahové přiměřenosti audiovizuálního díla, se hovoří už dlouho.

Karel Tomek, publikováno 25.7.2008 9:00, zhlédnuto 7884×

Nevěřte všemu, co se píše

Hlavním tématem příspěvku je vznik fámy a její život. Žáci by si měli uvědomit, jak fáma vzniká a jak je třeba přijímat sdělení, která se k nám dostanou, abych tzv. nenaletěli a nepomáhali šířit poplašné zprávy.

Zuzana Zejdová, publikováno 16.6.2008 0:00, zhlédnuto 15411×

Vyhodnocení I. etapy diskuse k filmové výchově

Od října loňského roku probíhá na stránkách Metodického portálu diskuse na téma Filmová výchova www.rvp.cz/clanek/1654. Vzhledem k tomu, že v současné době obsahuje 19 podnětných příspěvků od lidí, kteří se touto…

VÚP Praha, publikováno 26.5.2008 0:00, zhlédnuto 6603×

Není zpráva jako zpráva

Jak poznáme špatné zpravodajství? Obvykle je plné hodnotících soudů a neověřených tvrzení. V lekci se žáci naučí hodnotící soudy rozpoznat, seznámí se také se základními principy svobody slova a mediálních zákonů,…

Zuzana Zejdová, publikováno 28.4.2008 0:00, zhlédnuto 14466×

Všudypřítomná média

Aktivita umožňuje představit volební kampaň jako specifický typ reklamního sdělení. Při hře na PR agenturu žáci navrhují volební kampaň a aplikují své zkušenosti s komerční reklamou a jejími přesvědčovacími…

Zuzana Zejdová, publikováno 17.3.2008 0:00, zhlédnuto 15631×

Hodnocení průřezových témat

Co jsou průřezová témata a jaký je jejich smysl. Jak přistupovat k hodnocení průřezových témat. Forma realizace a přístup k hodnocení.

Markéta Pastorová, publikováno 31.1.2008 0:00, zhlédnuto 17323×

71 — 80 z celkem 106
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.9.2019 11:02
janbratan
Dobrý den. Já mohu doporučit okolí tu http://www.nadryb ni ke m. eu Jezdíme už pravidelně a…
17.9.2019 13:56
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
4.9.2019 18:03
Gratuluji Petře a díky všem za tuhle letní aktivitu. Slávek Hora
18.9.2019 10:57
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 18. 9. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
16.9.2019 8:49
Dobrý den, vaše školské zařízení jsme doplnili do seznamu institucí. Nyní můžete svůj…
16.9.2019 18:18
Jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou? Jaké formy k tomu lze použít a…
1.9.2019 17:39
Přesně tak. Lidé, kteří umějí vytvořit aplikaci, která připraví žáka na znalostně…
17.9.2019 13:58
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
16.9.2019 8:36
Dobrý den! Díky za zprávu. Ozveme se vám. Lenka
12.9.2019 14:20
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
31.8.2019 13:33
Jde ale samozřejmě o to, jak je systém přípravy žáků k přijímačkám nastaven …
13.9.2019 12:29
Skupina Projekt Člověk a technika