RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 136

Zahraniční inspirace (1. část)

Článek nabízí několik inspirativních nápadů zahraničních učitelů.

Ludmila Kovaříková, publikováno 5.12.2019 0:00, zhlédnuto 303×

Ann S. Michaelsen

Článek pojednává o blogu norské učitelky Ann S. Michaelsen, která inspiruje svým přístupem k technologiím a jejich využitím např. při čtení s dětmi.

Ludmila Kovaříková, publikováno 21.11.2019 0:00, zhlédnuto 613×

Blogování ve škole

Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a objasňuje jejich klady a zápory.

Ludmila Kovaříková, publikováno 7.11.2019 0:00, zhlédnuto 1103×, 2 komentáře

Paperless classroom

Základní informace o tom, jak založit třídu bez papíru, její klady a zápory a souvislost se SAMR modelem.

Ludmila Kovaříková, publikováno 24.10.2019 0:00, zhlédnuto 1127×

Mediální výchova a sociální média (2. část)

Článek navazuje na příspěvek Mediální výchova a sociální média (1. část) zaměřením na problematiku důvěry a komunikace na sociálních sítích. Kromě objasnění nezbytných základních pojmů přinášíme návrh práce…

Ludvík Eger, publikováno 21.10.2019 11:38, zhlédnuto 567×

Chyby při využívání technologií ve výuce

Článek popisuje několik nejdůležitějších chyb, kterých se učitelé dopouštějí při integraci technologií ve výuce.

Ludmila Kovaříková, publikováno 10.10.2019 0:00, zhlédnuto 1850×

Jak umělá inteligence usnadňuje učení?

Příspěvek se věnuje tomu, jak nyní (a v blízké budoucnosti) může umělá inteligence měnit edukační procesy a pomoci s učením se. Zaměříme se jak na praktické příklady, tak na to, jaký vliv to může mít na vnímání…

Michal Černý, publikováno 20.8.2019 9:23, zhlédnuto 2080×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Projekt na podporu čtenářské gramotnosti

Představení mezinárodního projektu Handbook 4 RSP readers a jeho výsledků.

Jan Pytel, publikováno 10.9.2018 13:24, zhlédnuto 1319×

7 důvodů pro využití 3D tisku ve školách

3D tiskárny vídáme ve veřejných institucích, firmách, ale i ve školách stále častěji. Z praktického využití technologie vyplývají také příležitosti pro vzdělávání. Zde jsou příklady možných směrů využití 3D…

Luděk Sefzig, publikováno 5.9.2018 9:35, zhlédnuto 1689×

Kaizena – nástroj pro zpětnou vazbu

Článek popisuje funkce nástroje Kaizena a jeho možnosti využití ve výuce.

Nikola Laporčáková, publikováno 25.6.2018 8:49, zhlédnuto 1310×

1 — 10 z celkem 136
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
7.12.2019 23:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Informace a závěry diskusních setkání s učiteli a dalšími zájemci o vzdělávání o…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:22
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
28.11.2019 18:45
Pěkný článek. Pokud má ale splnit svůj účel, pak by měl nabízet víc. Napsat vzávěru…
7.12.2019 8:50
Skupina Čtenářská gramotnost
Akce se konala 3. prosince 2019 v Olomouci na hejčínském gymnáziu. Stránka ukazuje…