RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Přírodovědná gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 4–5

Článek přináší další dvě komentované úlohy z výzkumů TIMSS a PISA ke zjišťování přírodovědné gramotnosti žáků. Text je přejat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 11.7.2011 16:47, zhlédnuto 5244×

Přírodovědná gramotnost - Inspirace pro výuku: Úloha 1-3

Článek přináší tři komentované úlohy z výzkumů TIMSS a PISA ke zjišťování přírodovědné gramotnosti žáků. Text je přejat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 11.7.2011 16:42, zhlédnuto 6362×

Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost

Článek přináší kapitolu Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 17.6.2011 14:55, zhlédnuto 4624×

Přírodovědná gramotnost – Úvod

Úvod ke kapitole Přírodovědná gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010. Uvedená kapitola i celá publikace bude postupně zveřejněna na Metodickém…

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 16.6.2011 12:29, zhlédnuto 5777×

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 2. část

Druhá část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Kanada, USA. Předkládá závěry plynoucí ze srovnávací analýzy, tabulku srovnání v užívání pojmu…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 4.3.2011 11:58, zhlédnuto 7194×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 1. část

První část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Česká republika, Anglie, Skotsko, Irská republika, Finsko, Belgické království – Vlámská komunita,…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 3.3.2011 15:23, zhlédnuto 8714×, hodnocení: Hodnocení: 5

Čím to, že se norští žáci a žákyně zhoršují v testech PISA?

Norsko vydalo podrobnou zprávu o výsledcích norských žáků v mezinárodním hodnocení PISA.

Anna Valouchová, publikováno 25.4.2008 0:00, zhlédnuto 7663×, hodnocení: Hodnocení: 1

Výsledky výzkumu PISA 2006

Dne 4. 12. 2007 byly na semináři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy prezentovány výsledky mezinárodního projektu PISA (Programme for International Student Assesement), který proběhl pod záštitou organizace OECD…

VUP Praha, publikováno 11.1.2008 0:00, zhlédnuto 14432×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV