RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Přírodovědná gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 4–5

Článek přináší další dvě komentované úlohy z výzkumů TIMSS a PISA ke zjišťování přírodovědné gramotnosti žáků. Text je přejat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 11.7.2011 16:47, zhlédnuto 5596×

Přírodovědná gramotnost - Inspirace pro výuku: Úloha 1-3

Článek přináší tři komentované úlohy z výzkumů TIMSS a PISA ke zjišťování přírodovědné gramotnosti žáků. Text je přejat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 11.7.2011 16:42, zhlédnuto 6746×

Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost

Článek přináší kapitolu Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 17.6.2011 14:55, zhlédnuto 4926×

Přírodovědná gramotnost – Úvod

Úvod ke kapitole Přírodovědná gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010. Uvedená kapitola i celá publikace bude postupně zveřejněna na Metodickém…

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 16.6.2011 12:29, zhlédnuto 6073×

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 2. část

Druhá část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Kanada, USA. Předkládá závěry plynoucí ze srovnávací analýzy, tabulku srovnání v užívání pojmu…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 4.3.2011 11:58, zhlédnuto 7676×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 1. část

První část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Česká republika, Anglie, Skotsko, Irská republika, Finsko, Belgické království – Vlámská komunita,…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 3.3.2011 15:23, zhlédnuto 9247×, hodnocení: Hodnocení: 5

Čím to, že se norští žáci a žákyně zhoršují v testech PISA?

Norsko vydalo podrobnou zprávu o výsledcích norských žáků v mezinárodním hodnocení PISA.

Anna Valouchová, publikováno 25.4.2008 0:00, zhlédnuto 7813×, hodnocení: Hodnocení: 1

Výsledky výzkumu PISA 2006

Dne 4. 12. 2007 byly na semináři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy prezentovány výsledky mezinárodního projektu PISA (Programme for International Student Assesement), který proběhl pod záštitou organizace OECD…

VUP Praha, publikováno 11.1.2008 0:00, zhlédnuto 14745×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 8:37
Skupina PPUČ
Společenství praxe proběhlo distančně dne 25. listopadu 2020. Toto je digitální portfolio SP.
16.11.2020 17:48
Lehkým mentálním retardací a středně těžkým mentální retardací ukázat klukům jak…
23.11.2020 8:00
Roční období je téma, které děti provází v mateřské i na základní škole po celý…
21.11.2020 17:37

Dobrý den,

Mužu se zeptat, kde jste našly v powerpointu to pravítko.

23.11.2020 15:56
Skupina PPUČ
16.11.2020 17:40
Měli bise obrátit na ministerstvo školství se podíval RVP zss střední mentální…
21.11.2020 18:00
Kolegyně Lída Kovaříková ve svém článku shrnuje rozdílné úhly pohledu na tvorbu blogu.…
19.11.2020 17:53
Elektornické zdroje a literaturu najdete v blogovém příspěvku.
23.11.2020 12:07
Skupina PPUČ
Společenství praxe ICT na podzim 2020 se uskutečnilo online na počátku listopadu (4. 11.…