RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Přírodovědná gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 4–5

Článek přináší další dvě komentované úlohy z výzkumů TIMSS a PISA ke zjišťování přírodovědné gramotnosti žáků. Text je přejat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 11.7.2011 16:47, zhlédnuto 5493×

Přírodovědná gramotnost - Inspirace pro výuku: Úloha 1-3

Článek přináší tři komentované úlohy z výzkumů TIMSS a PISA ke zjišťování přírodovědné gramotnosti žáků. Text je přejat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 11.7.2011 16:42, zhlédnuto 6647×

Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost

Článek přináší kapitolu Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 17.6.2011 14:55, zhlédnuto 4839×

Přírodovědná gramotnost – Úvod

Úvod ke kapitole Přírodovědná gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010. Uvedená kapitola i celá publikace bude postupně zveřejněna na Metodickém…

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 16.6.2011 12:29, zhlédnuto 5995×

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 2. část

Druhá část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Kanada, USA. Předkládá závěry plynoucí ze srovnávací analýzy, tabulku srovnání v užívání pojmu…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 4.3.2011 11:58, zhlédnuto 7527×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 1. část

První část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Česká republika, Anglie, Skotsko, Irská republika, Finsko, Belgické království – Vlámská komunita,…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 3.3.2011 15:23, zhlédnuto 9097×, hodnocení: Hodnocení: 5

Čím to, že se norští žáci a žákyně zhoršují v testech PISA?

Norsko vydalo podrobnou zprávu o výsledcích norských žáků v mezinárodním hodnocení PISA.

Anna Valouchová, publikováno 25.4.2008 0:00, zhlédnuto 7768×, hodnocení: Hodnocení: 1

Výsledky výzkumu PISA 2006

Dne 4. 12. 2007 byly na semináři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy prezentovány výsledky mezinárodního projektu PISA (Programme for International Student Assesement), který proběhl pod záštitou organizace OECD…

VUP Praha, publikováno 11.1.2008 0:00, zhlédnuto 14665×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 2:06
A co si prostě udělat nějaký test, který vám potvrdí, že jste na úrovni rodilého…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
22.9.2020 1:55
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
21.9.2020 9:00
Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.