- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Goethe, Schiller
Materiál vznikl jako výstup projektu Jazyky interaktivně. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Blanka Lesáková. Interaktivní průvodce životem J. W. Goetha a F. Schillera. Jejich literární a…
Etika běžného dne
Materiál vznikl jako výstup projektu Jazyky interaktivně. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Blanka Lesáková. Výukový materiál je interaktivním průvodcem etikou každého dne plného ctností a…
Historie Rakouska
Materiál vznikl jako výstup projektu Jazyky interaktivně. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Blanka Lesáková. Exkurze do historie Rakouska s prezentací jeho raných a středověkých dějin, éry…
Rozkazovací způsob
Materiál vznikl jako výstup projektu Jazyky interaktivně. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Blanka Lesáková. Prezentace tvoření a používání rozkazovacího způsobu (imperativu) v německém…
Režim dne
Materiál vznikl jako výstup projektu Jazyky interaktivně. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Blanka Lesáková. Prezentace slovní zásoby související s celodenními aktivitami žáků, procvičení a…
Ruská mentalita, temperament a charakter
Rozšíření slovní zásoby k tématu: ruská mentalita, temperament, charakter. Materiál obsahuje text o úsměvu v ruské komunikaci, povídání o ruské mentalitě, typy temperamentu, zadání k textu, návrh na diskusi, pracovní…
Lidové pověry a talismany
Rozšíření slovní zásoby k tématu: ruské lidové pověry. Materiál obsahuje text o pověrách, talismanech a amuletech, kartičky, hry, skládání pověr, návrh na diskusi.
Výuka – hodina
Materiál vznikl jako výstup projektu Jazyky interaktivně. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Blanka Lesáková. Interaktivní výuka vybraných učebních předmětů vedená v německém jazyce.…
Souvětí souřadné
Materiál vznikl jako výstup projektu Jazyky interaktivně. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Blanka Lesáková. Prezentace, procvičení a upevnění souřadných spojek, slovosledu větných členů po…
Pozitiva a negativa života na venkově
Materiál vznikl jako výstup projektu Jazyky interaktivně. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Blanka Lesáková. Prezentace mezilidských vztahů, bydlení a života na venkově. Životní prostředí,…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|