- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Italská gramatika X – passato prossimo x imperfektum
Materiál by měl uživateli ozřejmit rozdíl v používání časů passato prossimo a imperfektum v italštině.
Italská gramatika IX – vyjádření minulosti
Materiál uživatele obeznamuje s problematikou minulosti/předčasnosti v italštině.
Portugalština – curriculum vitae
Doplňkový učební materiál na téma „životopis“. Student se naučí slovní zásobu, která s tématem souvisí, naučí se porozumět životopisu v portugalštině a vytvořit si vlastní strukturovaný CV.
Italská gramatika VIII – podmiňovací způsob
Materiál osvětluje tvoření a použití podmiňovacího způsobu v italštině.
Vedlejší věty časové
Úvod do problematiky vedlejších vět časových, a sice po spojkách seitdem, als, wenn, sobald, solange, bevor, während, bis a nachdem. Samostatná práce s textem a teorií a procvičení.
Konjuktiv II – přítomný čas
Na příkladu písně si student/studentka osvojí a procvičí princip tvorby a užití podmiňovacího způsobu v přítomném čase.
Fragewörter
Na písničce „Warum – song“ je možné procvičit a naučit se tázací zájmena na W a zároveň si osvojit slovní zásobu, zejména podstatná a přídavná jména.
Přídavná jména – stupňování
Stupňování přídavných jmen v němčině na základě písně „Besser werden“. Samostatné odvození pravidel z písně a z textu a procvičení.
Práce s textem – historie fotbalu v Brazílii
Součástí materiálu je text o historii fotbalu v Brazílii a s ním související cvičení – na porozumění textu, na předložky, na minulý čas a na tvoření přídavných jmen v portugalštině.
Procvičování minulého času prostého – lodě a domino
Doplňkový učební materiál určený k procvičování minulého času prostého v portugalštině na hrách „lodě“ a „domino“.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|