- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Ruský obrázkový slovník XXXVII – potraviny
Obrázkový slovník – je tvořen pracovními listy, které slouží pro lepší zapamatování si pojmů. Pracovní listy jsou určeny pro začátečníky. Jednoduchým přepsání ruských názvů můžete vytvořit jakýkoliv obrázkový…
Ruský obrázkový slovník XXXVI – textil v domácnosti
Obrázkový slovník – je tvořen pracovními listy, které slouží pro lepší zapamatování si pojmů. Pracovní listy jsou určeny pro začátečníky. Jednoduchým přepsání ruských názvů můžete vytvořit jakýkoliv obrázkový…
Hrajeme si s anglickým jazykem – naše zvířata
Materiál obsahuje dvě hry – pexeso a černého Petra. Pomocí her si žáci fixují názvy v anglickém jazyce. Slouží hlavně k upevnění a opakování slovní zásoby.
Ruský obrázkový slovník XXXV – vesmír
Obrázkový slovník – je tvořen pracovními listy, které slouží pro lepší zapamatování si pojmů. Pracovní listy jsou určeny pro začátečníky. Jednoduchým přepsání ruských názvů můžete vytvořit jakýkoliv obrázkový…
Učební pomůckou motivujeme k mluvení v angličtině
Příspěvek popisuje několik možností, jak lze cvičit mluvení v cizím jazyce. Všechny možnosti jsou založeny na jediné motivační pomůcce, k níž budeme potřebovat: dva plastové kelímky, motouz a dvě zápalky, raději párátka.
CLIL - jazykové roviny a porozumění odbornému předmětu
V integrované výuce (CLIL) je klíčová je dualita cílů, tedy učitel se má vědomě věnovat jak odbornému předmětu a rozvíjení kompetencí v něm, tak cizímu jazyku. Tento článek poukazuje na různé roviny cizího jazyka,…
Hrajeme si s francouzským jazykem – naše zvířata
Materiál obsahuje dvě hry – pexeso a Černého Petra. Pomocí her si žáci fixují názvy ve francouzském jazyce. Slouží hlavně na upevnění a opakování slovní zásoby.
Hrajeme si s francouzským jazykem – ovoce
Materiál obsahuje dvě hry – pexeso a Černého Petra. Pomocí her si žáci fixují názvy ve francouzském jazyce. Slouží hlavně na upevnění a opakování slovní zásoby.
Ruský obrázkový slovník XXXIII – obilniny
Obrázkový slovník – je tvořen pracovními listy, které slouží pro lepší zapamatování si pojmů. Pracovní listy jsou určeny pro začátečníky. Jednoduchým přepsání ruských názvů můžete vytvořit jakýkoliv obrázkový…
Ruský obrázkový slovník XXXIV – stromy
Obrázkový slovník – je tvořen pracovními listy, které slouží pro lepší zapamatování si pojmů. Pracovní listy jsou určeny pro začátečníky. Jednoduchým přepsání ruských názvů můžete vytvořit jakýkoliv obrázkový…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
19.1.2021 21:50
Ivunka
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
17.1.2021 22:13
Ivulenka
fórum Klima ve třídě, ve škole
Děkuji moc za tento velice zajímavý příspěvek o knihách, webech a filmech. Já jsem si…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|