Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 498

Literatura

Literatura

VÚP Praha, publikováno 1.9.2006 0:00, zhlédnuto 13719×

Vzdělávací strategie a příklad aktivit ke klíčovým kompetencím občanským, sociálním a personálním

Článek se zaměřuje na strategie k rozvíjení klíčových kompetencí občanských, sociálních a personálních. Materiál s pracovními listy je vhodný jako inspirace při tvorbě a realizaci školních vzdělávacích programů.…

Jana Jílková, publikováno 7.7.2006 0:00, zhlédnuto 13557×

K čemu jsou v ŠVP klíčové kompetence a výchovné a vzdělávací strategie

Článek nabízí možný pohled na klíčové kompetence v ŠVP a zkušenosti pilotních škol, které mají s jejich rozpracováním.

Marta Šíbová, publikováno 12.6.2006 0:00, zhlédnuto 14889×

Modelové rozpracování klíčových kompetencí

Příspěvek připravila pracovní skupina expertů pilotu Z. Součástí textu je ukázka rozpracování částí klíčových kompetencí (ukázky budou postupně přibývat).

Ondřej Hausenblas, publikováno 22.12.2005 0:00, zhlédnuto 21770×

Klíčové kompetence – nová výzva z EU I.

Lisabonský proces v EU předpokládá zvýšení efektivity vzdělávání mj. rozvíjení klíčových kompetencí. Autorka uvádí krátký nástin geneze pojmu „klíčové kompetence.“

Lucie Hučínová, publikováno 22.10.2005 0:00, zhlédnuto 19763×, hodnocení: Hodnocení: 5

Klíčové kompetence ve vzdělávacích systémech zemí EU

Dotazník mapující pozici klíčových kompetencí ve vzdělávacích systémech některých evropských států. Text odkazuje na klíčové kompetence definované v rámci Lisabonského procesu.

VUP Praha, publikováno 20.9.2004 0:00, zhlédnuto 13073×

Jazykové vzdělávání a Evropská unie

V kontextu Lisabonské strategie je jazykové vzdělávání jednou z priorit. Článek informuje o jazykové politice EU a Akčním plánu na podporu jazykového vzdělávání a jazykové rozmanitosti na léta 2004-2006

Irena Mašková, publikováno 31.8.2004 0:00, zhlédnuto 13323×

Klíčové kompetence – nová výzva z EU II.

V rámci Lisabonského procesu bylo identifikováno 8 oblastí klíčových kompetencí coby základ evropských vzdělávacích systémů. Tato „klíčová osmička“ je podrobněji definována zejména v příloze článku.

Lucie Hučínová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 19080×, hodnocení: Hodnocení: 5

491 — 498 z celkem 498


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
2.6.2020 16:12
Dobrý den, skvělý dotaz! Ne, registrace na Metodickém portálu není třeba. U vstupu do…
2.6.2020 10:33
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
2.6.2020 12:11
Jana
Dobrý den, je třeba registrace na rvp.cz, aby bylo možné webinář sledovat? Jaká je…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání
2.6.2020 9:18
Marek z Ostravy
Jsem jednoznačně pro digitalizaci základních komunikačních kanálů mezi školou a…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
1.6.2020 9:30

Děkujeme za upozornění, upraveno. Tým Metodického portálu RVP.CZ

27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…