RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Kritické čtení - inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách anglického jazyka III. – Aktivita pro 3. stupeň – Cinderella by Roald Dahl

Článek je posledním z třídílné série věnující se rozvoji čtenářské gramotnosti, respektive kritického myšlení v hodinách anglického jazyka, zde se zaměřením na 3. stupeň. Jedná se o konkrétní příklad využití…

Jana Němečková, publikováno 7.3.2013 9:09, zhlédnuto 8521×, hodnocení: Hodnocení: 4

Kritické čtení - inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách anglického jazyka II. – Aktivita pro 2. stupeň ZŠ nebo nižší ročník víceletých gymnázií - Fotbalový klub

Tento článek je druhým dílem z třídílné série zabývající se čtenářskou gramotností a zejména kritickým čtením. První díl byl zaměřen na teoretické aspekty dané problematiky, druhá část představuje praktickou…

Renata Bromová, publikováno 4.3.2013 9:06, zhlédnuto 7926×, hodnocení: Hodnocení: 3

K čemu využijete jazykový pas a jazykové portfolio?

Článek představuje dva nástroje, pomocí kterých každý uživatel může na základě sebehodnocení popsat své jazykové dovednosti a praktické zkušenosti s používání cizích jazyků. Nově vzniklá online aplikace nabízí…

Lucie Šnajdrová, publikováno 20.4.2012 14:57, zhlédnuto 40373×, 1 komentář

Příklad práce s Evropským jazykovým portfoliem na ZŠ a na gymnáziu ve Vsetíně

Příspěvek zachycuje zkušenosti práce s Evropským jazykovým portfoliem (dále také portfolio či EJP) na základní škole s rozšířenou výukou jazyků při vyučování němčiny, uvádí některé zkušenosti a náměty…

PaedDr. Milena Zbranková, publikováno 5.2.2012 10:24, zhlédnuto 4850×

Podpora vícejazyčnosti v Evropě

Pojem vícejazyčnosti již zdomácněl i v českém prostředí. Plná podpora tohoto principu byla u nás zahájena zřejmě vydáním českého překladu Společného evropského referenčního rámce pro jazyky v roce 2002 a následným…

Kamila Sladkovská, publikováno 12.8.2010 12:53, zhlédnuto 10231×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jazykové vzdělávání a Evropská unie

V kontextu Lisabonské strategie je jazykové vzdělávání jednou z priorit. Článek informuje o jazykové politice EU a Akčním plánu na podporu jazykového vzdělávání a jazykové rozmanitosti na léta 2004-2006

Irena Mašková, publikováno 31.8.2004 0:00, zhlédnuto 13079×

11 — 16 z celkem 16
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
5.12.2019 12:06
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za setkáním společenství praxe 1. stupně, které se konalo 27. 11. 2019 v ZŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:22
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
4.12.2019 10:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 4. 12. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
4.12.2019 19:37
fórum Aktuality
- online setkání - úterý 10. 12. 2019, 20:00 Jak lze pracovat na různých úrovních…
4.12.2019 10:22
Těšíte se na vánoční období? Většina z vás pravděpodobně odpoví, že ano. A aby byl…
28.11.2019 18:45
Pěkný článek. Pokud má ale splnit svůj účel, pak by měl nabízet víc. Napsat vzávěru…
4.12.2019 10:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 3. 12. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…