RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Kritické čtení - inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách anglického jazyka III. – Aktivita pro 3. stupeň – Cinderella by Roald Dahl

Článek je posledním z třídílné série věnující se rozvoji čtenářské gramotnosti, respektive kritického myšlení v hodinách anglického jazyka, zde se zaměřením na 3. stupeň. Jedná se o konkrétní příklad využití…

Jana Němečková, publikováno 7.3.2013 9:09, zhlédnuto 9051×, hodnocení: Hodnocení: 4

Kritické čtení - inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách anglického jazyka II. – Aktivita pro 2. stupeň ZŠ nebo nižší ročník víceletých gymnázií - Fotbalový klub

Tento článek je druhým dílem z třídílné série zabývající se čtenářskou gramotností a zejména kritickým čtením. První díl byl zaměřen na teoretické aspekty dané problematiky, druhá část představuje praktickou…

Renata Bromová, publikováno 4.3.2013 9:06, zhlédnuto 8252×, hodnocení: Hodnocení: 3

K čemu využijete jazykový pas a jazykové portfolio?

Článek představuje dva nástroje, pomocí kterých každý uživatel může na základě sebehodnocení popsat své jazykové dovednosti a praktické zkušenosti s používání cizích jazyků. Nově vzniklá online aplikace nabízí…

Lucie Šnajdrová, publikováno 20.4.2012 14:57, zhlédnuto 40779×, 1 komentář

Příklad práce s Evropským jazykovým portfoliem na ZŠ a na gymnáziu ve Vsetíně

Příspěvek zachycuje zkušenosti práce s Evropským jazykovým portfoliem (dále také portfolio či EJP) na základní škole s rozšířenou výukou jazyků při vyučování němčiny, uvádí některé zkušenosti a náměty…

PaedDr. Milena Zbranková, publikováno 5.2.2012 10:24, zhlédnuto 5029×

Podpora vícejazyčnosti v Evropě

Pojem vícejazyčnosti již zdomácněl i v českém prostředí. Plná podpora tohoto principu byla u nás zahájena zřejmě vydáním českého překladu Společného evropského referenčního rámce pro jazyky v roce 2002 a následným…

Kamila Sladkovská, publikováno 12.8.2010 12:53, zhlédnuto 10559×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jazykové vzdělávání a Evropská unie

V kontextu Lisabonské strategie je jazykové vzdělávání jednou z priorit. Článek informuje o jazykové politice EU a Akčním plánu na podporu jazykového vzdělávání a jazykové rozmanitosti na léta 2004-2006

Irena Mašková, publikováno 31.8.2004 0:00, zhlédnuto 13321×

11 — 16 z celkem 16
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.5.2020 16:28
Alena Vysilová
Podle mě je tvoření hlavně u malých dětí nesmírně důležité! My například docela…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání
28.5.2020 15:06
Ondřej Vytra
Naprosto klíčová je podle mě kvalitní kancelářská židle. Já jsem si dovezl svou a když…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.5.2020 13:26
Vysma
Jak je to s cestovními doklady pro děti, když se pořádá hromadný výlet třídy?
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
1.6.2020 9:30

Děkujeme za upozornění, upraveno. Tým Metodického portálu RVP.CZ

27.5.2020 16:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 26. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…