RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Kritické čtení - inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách anglického jazyka III. – Aktivita pro 3. stupeň – Cinderella by Roald Dahl

Článek je posledním z třídílné série věnující se rozvoji čtenářské gramotnosti, respektive kritického myšlení v hodinách anglického jazyka, zde se zaměřením na 3. stupeň. Jedná se o konkrétní příklad využití…

Jana Němečková, publikováno 7.3.2013 9:09, zhlédnuto 8239×, hodnocení: Hodnocení: 4

Kritické čtení - inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách anglického jazyka II. – Aktivita pro 2. stupeň ZŠ nebo nižší ročník víceletých gymnázií - Fotbalový klub

Tento článek je druhým dílem z třídílné série zabývající se čtenářskou gramotností a zejména kritickým čtením. První díl byl zaměřen na teoretické aspekty dané problematiky, druhá část představuje praktickou…

Renata Bromová, publikováno 4.3.2013 9:06, zhlédnuto 7756×, hodnocení: Hodnocení: 3

K čemu využijete jazykový pas a jazykové portfolio?

Článek představuje dva nástroje, pomocí kterých každý uživatel může na základě sebehodnocení popsat své jazykové dovednosti a praktické zkušenosti s používání cizích jazyků. Nově vzniklá online aplikace nabízí…

Lucie Šnajdrová, publikováno 20.4.2012 14:57, zhlédnuto 40143×, 1 komentář

Příklad práce s Evropským jazykovým portfoliem na ZŠ a na gymnáziu ve Vsetíně

Příspěvek zachycuje zkušenosti práce s Evropským jazykovým portfoliem (dále také portfolio či EJP) na základní škole s rozšířenou výukou jazyků při vyučování němčiny, uvádí některé zkušenosti a náměty…

PaedDr. Milena Zbranková, publikováno 5.2.2012 10:24, zhlédnuto 4748×

Podpora vícejazyčnosti v Evropě

Pojem vícejazyčnosti již zdomácněl i v českém prostředí. Plná podpora tohoto principu byla u nás zahájena zřejmě vydáním českého překladu Společného evropského referenčního rámce pro jazyky v roce 2002 a následným…

Kamila Sladkovská, publikováno 12.8.2010 12:53, zhlédnuto 10021×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jazykové vzdělávání a Evropská unie

V kontextu Lisabonské strategie je jazykové vzdělávání jednou z priorit. Článek informuje o jazykové politice EU a Akčním plánu na podporu jazykového vzdělávání a jazykové rozmanitosti na léta 2004-2006

Irena Mašková, publikováno 31.8.2004 0:00, zhlédnuto 12942×

11 — 16 z celkem 16
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
2.7.2019 22:16
Sajmen
No to je docela vtipný tahle debata já na tu školu chodím a je docela v pohodě. Pokud…
11.7.2019 11:22
Už jste zaregistrovali prázdninovou akci pro učitele, kterou organizuje Spomocník s Elixírem…
28.6.2019 19:03

Moc se mi materiály líbí, chválím jak zpracování, tak obsah. Srozumitelné a…

16.7.2019 14:51
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
2.7.2019 19:41
xxxxxd
můžu se stát učitelkou mš když vystuduji školu agc teplice obor se jmenuje učitel mš a…
28.6.2019 8:44
Už tu zase máme prázdniny a my doufáme, že si je po určitě náročném školním roku…
26.6.2019 20:29

V zadání úkolu máte uvedeno nepřesně, že děti z Lidic byly dány na převýchovu do…

16.7.2019 14:45
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
26.6.2019 10:08
charion
Program Bakaláři používáme pár let. Výhody: - Informace jsou na jednom místě v…
26.6.2019 11:09
EduFórum, pravidelné setkávání lidí, kteří přemýšlejí o vzdělávání kreativně a…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
16.7.2019 14:40
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV