Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3096

Démonologie podle Marka Pesceho

Zpráva o setkání dvou vrcholných odborníků v oboru vzdělávacích technologií – Douglase Rushkoffa a Marka Pesceho, kteří se v rámci kampaně Rushkoffovy knihy Team Human sešli v New Yorku, aby realizovali veřejné vystoupení…

Bořivoj Brdička, publikováno 25.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Čínská cesta k umělým učitelům

Popis aktivit čínské společnosti Squirrel AI, která je na nejlepší cestě nabídnout žákům aplikaci učící u zkoušek potřebné znalosti s pomocí umělé inteligence lépe než skutečný učitel.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Hazardní hraní v počítačových hrách

Článek přibližuje učitelům a rodičům problematiku sázení dětí a mladistvých prostřednictvím počítačových her.

Martin Beneš, publikováno 14.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Digitální dissensus

Výklad nového pojmu, který přesně vystihuje to, k čemu zvolna dospívá vývoj společnosti ve vyspělých, dosud demokratických zemích.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Tvorba podcastů s aplikací Anchor

Recenze aplikace usnadňující tvorbu a publikování zvukových pořadů ve formě podcastu s diskuzí výukových možností.

Jan Vais, publikováno 7.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Digitální wellbeing na Future Learn

Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný prostřednictvím Future Learn.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve třídě

Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.

Ondřej Neumajer, publikováno 28.2.2019 0:00, zhlédnuto ×

Abeceda tvořivosti podle Laury Fleming

Zatím poslední z řady pomocných metodických materiálů na podporu zavádění modelu tvořivého myšlení do výuky. Inspiraci tentokrát přináší odbornice z New Jersey Laura Fleming.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.2.2019 0:00, zhlédnuto ×

BYOD, ano či ne?

Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce v našich podmínkách.

Pavel Bárta, publikováno 21.2.2019 0:00, zhlédnuto ×

Třídní učitel 2.0 – díl 1.: e-mail

První díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie, se zaměřuje na e-mailovou komunikaci.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.2.2019 0:00, zhlédnuto ×

1 — 10 z celkem 3096
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.3.2019 17:49
Dobrý den, možná byste se mohla inspirovat z toho, jak citovat RVP ZV. Zkuste, prosím.
21.3.2019 19:19
Eva Fanfulová a Markéta Čonková se budou věnovat praktickým příkladům rozvíjení…
24.3.2019 19:55
Doug Belshaw shrnuje vývoj projektu Open Badges, který v režii IMS Global Learning Consortium…
21.3.2019 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 21. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
24.3.2019 22:21
kasovami
Dobrý den, chtěla bych poprosit o pomoc ohledně citování RVP PV.
16.3.2019 9:04
Ve věci býčích zápasů jsem zaujatý. Nejspíš mám raději ty býky, nežli lidi, kteří…
24.3.2019 16:43
Sara Friedman v The Journal oznamuje publikování nové zprávy zabývající se wellbeingem…
21.3.2019 8:53
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
22.3.2019 8:33
Marie
Dobrý den. V RVP ZV je uvedeno na straně 114,že "Na deset základních témat (EV) navazuje…
14.3.2019 19:40
Odborný garant čtenářské gramotnosti NÚV Petr Koubek nás provede zákoutími trnité cesty…
24.3.2019 8:02
V tom případě mě mrzí, že jsem dost nezdůraznil, že pouze sděluji to, co tvrdí PR…
20.3.2019 19:13
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 20. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…