Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3213

Jak (ne)používat technologie – díl 4.: e-mail

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 29.5.2019 0:00, zhlédnuto 2171×, 1 komentář

Třídní učitel 2.0 – díl 4.: videa

Čtvrtý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na videa a jejich sdílení.

Jaroslav Mašek, publikováno 22.5.2019 0:00, zhlédnuto 1672×

Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií

Zpráva doktoranda Kennetha Gravese z newyorské Columbia University, která přináší zajímavá zjištění o tom, jaký mají učitelé přístup k technologiím, a vysvětluje, proč se s jejich rostoucím využíváním výsledky…

Bořivoj Brdička, publikováno 20.5.2019 0:00, zhlédnuto 3831×, 3 komentáře

Tvoříme Wikipedii – díl 4.: Wikipedie v českém jazyce a literatuře

V úvodních třech dílech jsme se detailněji zabývali strukturou (díl 1.), tvorbou pomocí překladu (díl 2.) a aktualizací (díl 3.) článků na Wikipedii. Nyní je na čase podívat se na využití Wikipedie v konkrétních…

Jaroslav Mašek, publikováno 15.5.2019 0:00, zhlédnuto 1315×

Pedagogika digitální diskuze

Druhý a poslední díl seriálu, který informuje o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje popisu využití digitální diskuze ve výuce tak, jak ji chápe výzkumník Eric Sheninger.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.5.2019 0:00, zhlédnuto 1393×

Khanova škola v Digicentru – část 2.: Projekt s Khanovou školou a technologická výuka budoucnosti

Druhý díl o setkání v brněnském Digicentru s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.

Jaroslav Mašek, publikováno 10.5.2019 0:00, zhlédnuto 1803×

Khanova škola v Digicentru – část 1.: Seznámení a význam

O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.

Jaroslav Mašek, publikováno 8.5.2019 0:00, zhlédnuto 1847×

Relevance jako základ digitální školy

První ze dvou článků informujících o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje Rámci relevance výuky.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.5.2019 0:00, zhlédnuto 1506×

Jak (ne)používat technologie – díl 3.: notifikace a pre/prokrastinace

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 1.5.2019 0:00, zhlédnuto 2443×

Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab

Zpráva o výzkumu, který v rámci své dizertace na MIT Media Lab realizovala tamní doktorandka Jacqueline M Kory-Westlund.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.4.2019 0:00, zhlédnuto 1408×

91 — 100 z celkem 3213


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
1.4.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…