Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3196

Tvorba podcastů s aplikací Anchor

Recenze aplikace usnadňující tvorbu a publikování zvukových pořadů ve formě podcastu s diskuzí výukových možností.

Jan Vais, publikováno 7.3.2019 0:00, zhlédnuto 1551×

Na Spomocníkovi – díl 2.: Petra Boháčková

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 6.3.2019 0:00, zhlédnuto 1621×

Digitální wellbeing na Future Learn

Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný prostřednictvím Future Learn.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.3.2019 0:00, zhlédnuto 4043×, 7 komentářů

Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve třídě

Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.

Ondřej Neumajer, publikováno 28.2.2019 0:00, zhlédnuto 3074×, 2 komentáře

Jak (ne)používat technologie – díl 1.: ekosystém

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 27.2.2019 0:00, zhlédnuto 2294×, 1 komentář

Abeceda tvořivosti podle Laury Fleming

Zatím poslední z řady pomocných metodických materiálů na podporu zavádění modelu tvořivého myšlení do výuky. Inspiraci tentokrát přináší odbornice z New Jersey Laura Fleming.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.2.2019 0:00, zhlédnuto 1329×

BYOD, ano či ne?

Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce v našich podmínkách.

Pavel Bárta, publikováno 21.2.2019 0:00, zhlédnuto 3422×, 10 komentářů

Třídní učitel 2.0 – díl 1.: e-mail

První díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie, se zaměřuje na e-mailovou komunikaci.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.2.2019 0:00, zhlédnuto 3032×, 3 komentáře

Hodina géniů podle A. J. Julianiho

Třetí ze čtyř příspěvků, které se věnují zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento ukazuje, jak tvořivé myšlení aplikuje jeden z největších expertů na danou problematiku A. J. Juliani z americké Pensilvánie.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.2.2019 0:00, zhlédnuto 1917×

Classtime

Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.

Jakub Henzl, publikováno 14.2.2019 0:00, zhlédnuto 1463×

101 — 110 z celkem 3196


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
19.2.2020 20:53
Vznik života asi jednoduchým experimentem neukážeme. Záleží proto velice na komentáři,…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
14.2.2020 12:28
Zdravíme, prezentaci naleznete zde. Děkujeme za Váš zájem. Tým Metodického portálu RVP.CZ
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…