- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Frustrace, deprivace
Výkladová prezentace na téma frustrace a deprivace, kterou lze použít ve výuce občanské nauky a psychologie na středním odborném učilišti.
Marketing
Žáci se v materiálu seznámí se základními informace o marketingu a prakticky si ověří své znalosti a dovednosti z oblasti marketingové koncepce.
Poživatiny, potraviny, pochutiny a nápoje
Materiál je určen pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Žáci se v základní rovině seznámí s poživatinami, potravinami, pochutinami a nápoji, dále s jejich rozdělením.
Webové nástroje využitelné učiteli
Osobní výběr několika online nástrojů použitelných ve výuce s popisem jejich vlastností doplněný odkazy na další podobné přehledy, kde lze získat inspiraci.
Rostlinné tuky (oleje)
Materiál je určen pro žáky oboru kuchař-číšník. Žáci se seznámí s rostlinnými tuky, s jejich charakteristickými vlastnostmi, způsoby jejich získávání, jejich dělením a nejznámějšími zástupci.
Výživa seniorů
Materiál je určen pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Žáci se seznámí s tématem výživy seniorů, s probíhajícími změnami organismu lidí v pokročilém věku a potřebou jednotlivých živin.
Mléko – Sýrové speciality II
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu Potraviny a výživa. Pomáhá žákům se seznámit se surovinou, jejím použitím a významem ve výživě.
Mléko – Sýrové speciality I
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu Potraviny a výživa. Umožňuje žákům nahlédnout na surovinu, její použití, význam ve výživě a skladování.
Kdo z našich žáků nejspíše nenajde práci?
Zpráva o nové studii vědců z Oxfordu zabývající se pravděpodobností automatizace v různých oborech pracovního trhu. Podle ní je v USA ohroženo 47 % všech pracovních míst.
Wiederholung II
Prezentace je zaměřena na praktické procvičování znalostí gramatiky z páté až osmé lekce z učebnice Němčina pro jazykové školy – nově 2. díl.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|