- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Mléko – Tvaroh
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu Potraviny a výživa. Pomáhá žákům se seznámit se surovinou, jejím použitím a významem ve výživě.
Mléko – Zahuštěné
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu Potraviny a výživa. Pomáhá žákům se seznámit se surovinou, jejím použitím a významem ve výživě.
Mléko – Pojmy
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu Potraviny a výživa. Pomáhá žákům se seznámit se surovinou, jejím použitím a významem ve výživě.
Mléko – Druhy mléka
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu Potraviny a výživa. Pomáhá žákům se seznámit se surovinou, jejím použitím a významem ve výživě.
Mléko – Mléko
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu Potraviny a výživa. Pomáhá žákům se seznámit se surovinou, jejím použitím a významem ve výživě.
Etiketa
Prezentace je využitelná ve výuce společenskovědních předmětů. Podává výklad o etiketě a základních pravidlech slušného chování.
Mezilidské vztahy
Interaktivní formou podaná prezentace o mezilidských vztazích, jejich druzích a fungování. Možnost využití ve společenskovědních předmětech.
Podmínky života
Prezentace seznamuje žáky na příkladu určitého živočicha s tím, jaké podmínky a jakým způsobem ovlivňují jeho organismus. Ověřuje konečné znalosti.
Vztahy mezi organismem a prostředím – ekologická přizpůsobivost organismu
Prezentace seznamuje žáky s tím, že každý organismus má schopnost se přizpůsobovat změnám v prostředí, tato schopnost však není neomezená a existují hranice, kterým se již organismus přizpůsobit nedokáže a hyne.…
Uvolňování energie pro život
Prezentace seznamuje žáky se způsoby uvolňování energie potřebné pro život, s podmínkami, za kterých probíhají a s rozdíly v účinnosti obou reakcí. Ověřuje konečné znalosti.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|