- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Německý jazyk – Tagesablauf I.
Materiál obsahuje přehledně zpracovaná cvičení, která vycházejí z odborné slovní zásoby a vybraných gramatických jevů.
Potraviny rostlinného původu – Těstoviny
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu Potraviny a výživa. Pomáhá žákům se seznámit se surovinou, jejím použitím, významem ve výživě.
Instalatér XX – Obnovitelné zdroje energie
Materiál je určen pro žáky učebního oboru Instalatér k opakování učiva o obnovitelných zdrojích energie. Skládá se z prezentace a křížovky. Prezentace slouží k ústnímu opakování, jsou zde témata a následné odpovědi…
Instalatér TM IX – Plasty
Materiál je určen pro žáky učebního oboru Instalatér. Vysvětluje, co to jsou plasty a základní postup při jejich výrobě. Specifikuje jednotlivé skupiny plastů. Seznamuje se základními vlastnostmi plastů. Zaměřuje se na…
Vyzkoušejte MOOC na vlastní kůži
Článek popisuje, jak může probíhat vzdělávání prostřednictvím MOOC na konkrétním příkladu kurzu z University of Michigan. Tématem kurzu bylo: Internet History, Technology and Security.
Instalatér TM XVIII – Pájení a sváření
Materiál je určen pro žáky učebního oboru Instalatér. Prezentace ukazuje základní rozdíl mezi pájením a svářením. Na teplotním grafu popisuje zpracování mědi při různých teplotách. Metodicky krok po kroku ukazuje postup…
Instalatér XIX – Místní elektrické vytápění
Materiál je určen pro žáky učebního oboru Instalatér k opakování učiva o místním elektrickém vytápění. V prezentaci jsou uvedena témata a následné odpovědi k ústnímu opakování výhod, nevýhod a druhů elektrických…
Instalatér TM VIII – Stavební materiály
Materiál je určen pro žáky učebního oboru Instalatér k opakování učiva o stavebních materiálech. Prezentace obsahuje otázky a následné odpovědi, žáci si zopakují své znalosti týkající se základních druhů stavebních…
Instalatér TM III – Výroba železa
Materiál je určen pro žáky učebního oboru Instalatér k opakování učiva o výrobě železa. V prezentaci jsou obsažena témata k ústnímu opakování a následné odpovědi. Žáci předvedou a zopakují si své znalosti o…
Potraviny rostlinného původu – Čaj
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu Potraviny a výživa. Pomáhá žákům se seznámit se surovinou, jejím použitím a významem ve výživě.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
|
25.2.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Aktivita Adama Cvika „Imaginární elektronická tužka“ vám napomůže k rozvíjení…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
|
|
21.2.2021 22:38
Pepen
I my jsme se docela dost nedávno zabývali ve školce ekologií a hledali jsme si i na internetu…
|
24.2.2021 12:34
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
8.2.2021 13:21
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
|
|