- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Zbožíznalství – Drůbež
Tato prezentace je určena pro žáky učebních oborů obchodník, prodavač, prodavačské práce. Je vhodné ji využít do předmětu „Zbožíznalství“. Napomáhá žákům orientovat se v sortimentu zboží, ovládat problematiku…
ICT ve vzdělávání 2013 – nový průzkum Evropské komise
Přehledová informace o výsledcích prestižního výzkumu o využití vzdělávacích technologií ve všech státech EU, který realizovala Evropská komise.
Zoner Callisto X
Tento učební materiál nás seznámí s tvorbou a úpravami geometrických tvarů v Zoner Callisto pomocí tvarovacího nástroje a tvarovacího rámce.
Kvalitnější výuka zavedením atestací pro učitele?
Článek hovoří o důležitosti dlouhodobého sebevzdělávání učitelů, současném stavu, nedostatcích systému vzdělávání na základní škole a dává je do souvislosti s chystaným zavedením systému atestací na zvýšení…
Maso – vady
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu Potraviny a výživa. Pomáhá žákům se seznámit se surovinou, jejím použitím, významem ve výživě.
Redakční systém Joomla! ve škole
Informace o možnostech využití volně dostupného (open source) redakčního systému Joomla! na realizaci školního webu.
Chceme dovést k vyučení každého našeho žáka
Střední odborné učiliště Hubálov vzniklo v 50. letech z bývalé továrny. Kromě školy je v zapadlém místě v údolí Jizery jenom několik dalších domů, a tak většina žáků dojíždí nebo bydlí v internátu. Řemeslu se…
Давайте познакомимся
Žáci se pomoci kartiček navzájem seznamují.
Petr Bezruč – Maryčka Magdonová
Pracovní list – celý text básně Maryčka Magdonová + aktivita – hledání nářečních výrazů. Autorkou materiálu je Mgr. Petra Karfíková.
Maso – skopové
Prezentace je určena pro žáky učebního oboru kuchař-číšník. Je využívána v předmětu potraviny a výživa. Umožňuje žákům se seznámit se surovinou, jejím použitím, významem ve výživě .
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|