Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3317

Pokud vám mohu říct jen jednu věc (2. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 2. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 30.10.2019 0:00, zhlédnuto 3333×

Badatelsky orientovaná výuka podle Crocketta

Zpráva o práci mezinárodně působícího specialisty na transformaci vzdělávacích systémů s cílem lépe připravovat lidi na budoucnost – tj. vychovávat tzv. „globální digitální občany“.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.10.2019 0:00, zhlédnuto 1887×

Paperless classroom

Základní informace o tom, jak založit třídu bez papíru, její klady a zápory a souvislost se SAMR modelem.

Ludmila Kovaříková, publikováno 24.10.2019 0:00, zhlédnuto 2031×

Hodnocení v duchu Two Rivers

Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.10.2019 0:00, zhlédnuto 1715×

Tvoříme Wikipedii – díl 6.: Dalších 5 kategorií článků k úpravám aneb když nevíte, kde začít

Psaní Wikipedie obvykle nezačíná vytvářením nových hesel, ale drobnějšími editacemi. V předchozích dílu tohoto seriálu jsme si představili prvních 5 kategorií článků vhodných pro první editace a dnes se podíváme na…

Jaroslav Mašek, publikováno 16.10.2019 0:00, zhlédnuto 1950×

Personalizovaný systém Summit Learning

Základní informace o vývoji personalizovaného systému řízení výuky Summit Learning a o tom, za jakých podmínek ho neziskovka TLP Education zdarma nabízí americkým školám.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.10.2019 0:00, zhlédnuto 1190×

Chyby při využívání technologií ve výuce

Článek popisuje několik nejdůležitějších chyb, kterých se učitelé dopouštějí při integraci technologií ve výuce.

Ludmila Kovaříková, publikováno 10.10.2019 0:00, zhlédnuto 3190×

Jak (ne)používat technologie – díl 5.: Pomodoro

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 9.10.2019 0:00, zhlédnuto 3495×

Davův seminář otevřené pedagogiky

Zpráva o obsahu zajímavého prezenčního semináře, který nedávno realizoval Dave Cormier v rámci kurzu Digital Pedagogy Lab pro mezinárodní skupinu učitelů v kanadském Torontu.

Bořivoj Brdička, publikováno 7.10.2019 0:00, zhlédnuto 1549×

Digitální stopa učitele – díl 3.: Wikipedie

Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Třetí díl se věnuje Wikipedii.

Jaroslav Mašek, publikováno 2.10.2019 0:00, zhlédnuto 1973×

161 — 170 z celkem 3317


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
4.3.2021 8:30
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
3.3.2021 19:55
bradacovaj
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
2.3.2021 14:51
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…