Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 3153

Stop průměrnosti

Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.1.2018 0:00, zhlédnuto 1850×

Alternativy fenoménu Scratch

Přehled možných náhrad známého nástroje, který učí základy informatického myšlení a sdílení nápadů z dílny MIT.

Radek Vinický, publikováno 11.1.2018 0:00, zhlédnuto 2236×, 1 komentář

Skládání harmonických signálů (interaktivní web stránka)

Interaktivní web stránka pro ukázku skládání harmonických signálů. Pro spuštění je nutné rozbalit složku a následně otevřít soubor s koncovkou HTM nejlépe ve webovém prohlížeči Google Chrome.

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 9.1.2018 8:45, zhlédnuto 690×, hodnocení: Hodnocení: 4

Rozvíjení kognitivních schopností videohrami

Informace o výsledcích výzkumu hraní počítačových her a souvislosti, které naznačují další posun v jejich možné aplikaci ve výuce.

Jiří Řehák, publikováno 8.1.2018 0:00, zhlédnuto 1277×

Webové aplikace

Prezentace na téma webové aplikace.

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 2.1.2018 8:56, zhlédnuto 766×, hodnocení: Hodnocení: 3

Role školy v přípravě na budoucnost

Zpráva o tom, jak si budoucí vývoj školství představují odborníci, kteří publikují v blogu prestižního World Economic Forum.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.1.2018 0:00, zhlédnuto 2046×, 4 komentáře

Internet nás zavádí na scestí!

Druhý článek věnovaný britskému umělci a zároveň odborníkovi na technologie Jamesi Bridlemu. Tento článek se zabývá novým fenoménem YouTube, a sice masivním publikováním videí zdánlivě určených dětem, ale ve…

Bořivoj Brdička, publikováno 21.12.2017 0:00, zhlédnuto 3877×, 1 komentář

Velká data? Ne, děkuji!

První ze dvou článků věnovaných britskému umělci a zároveň odborníkovi na technologie Jamesi Bridlemu. Tento článek popisuje analogii mezi snahou velmocí ovládnout svět prostřednictvím atomové bomby v rámci studené války…

Bořivoj Brdička, publikováno 18.12.2017 0:00, zhlédnuto 2580×, 4 komentáře

SHOWME – univerzální nástroj pro tvorbu výukového obsahu

Informace o zajímavém novém nástroji, který umožňuje tvorbu a sdílení ozvučených lekcí vhodných pro realizaci převrácené třídy. Je vhodný pro učitele i pro samostatnou tvorbu žáků.

Tomáš Erich Lüftner, publikováno 14.12.2017 0:00, zhlédnuto 1472×

SVG vektorová grafika

Prezentace na téma SVG vektorová grafika.

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 13.12.2017 10:00, zhlédnuto 766×, hodnocení: Hodnocení: 3

161 — 170 z celkem 3153


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2019 12:00
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 24. 5. 2019, 20:00 Jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit…
18.10.2019 15:31
v blogu peutel
         Ten příběh začal v roce 1995. To jsem už devátým rokem nebyla učitelkou na…
19.10.2019 14:33
výborné
18.10.2019 16:00
Skupina Průvodce RVP PV
16.10.2019 11:57
Webinář Čtení, to je zábava odvysíláme 24. 10. 2019. Dotazy můžete psát sem, ale…
18.10.2019 10:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
19.10.2019 5:00
Autor otevírá problém, o kterém se v Česku mluví více jak 50 let - přiměřenost učiva…
18.10.2019 15:58
Skupina Průvodce RVP PV
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
16.10.2019 9:54
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
15.10.2019 15:21
Dobrý den, osobně učím na osmiletém, tedy více méně navazuji na Vámi popsanou fázi 1.…
18.10.2019 15:56
Skupina Průvodce RVP PV