- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Sociální informatika jako téma gymnaziální výuky
Sociální informatika je poměrně mladý, avšak velice rozsáhlý obor, který má dnes řadu aplikací. V článku se pokusíme naznačit, jakými základními tématy se zabývá a jakým způsobem je možné o nich mluvit na středních…
Grafy
Materiál obsahuje pracovní sešit s úlohami zaměřenými na práci s grafy, a to převážně na čtení, získávání informací z nich. Nechybí několik úloh na tvorbu a úpravu různých grafů. Materiál také obsahuje témata,…
Hravá angličtina na GLOBALEDCON
Zpráva o účasti studentky UK PedF na webináři online konference GlobalEdCon a o jeho obsahu, který byl věnován využití her k výuce angličtiny.
Alternativní operační systémy
Operační systémy nejsou jen Windows či Linux, ale nabídka je podstatně širší. Následující článek se snaží ukázat na některé zajímavé alternativní operační systémy, které mohou být z řady důvodů pro studenty atraktivní.
EU podporuje stáže v odborném vzdělávání
Studijní nebo pracovní zkušenost ze zahraničí se ukazuje jako výrazné plus při hledání práce. Zaměstnavatelé oceňují jazykové i odborné dovednosti uchazeče, stejně jako jeho samostatnost a určitý nadhled. Studenti…
Šel pan učitel... aneb Dětský folklor na počátku 21. století
Základním cílem příspěvku je poukázat na specifické jevy folklorní povahy v kultuře dnešních školních dětí a mládeže a tím zároveň doložit široké rozšíření a uplatnění folklorních projevů u současné generace…
Time management s využitím ICT (nejen) pro učitele II.
Dnešní doba může na řadu lidí působit velmi hektickým dojmem – času je málo, čas jsou peníze, je třeba mít vše hotovo. Time management umožňuje efektivní nakládání s časem, dobrý pracovní výkon a současně…
Time management s využitím ICT (nejen) pro učitele I.
Dnešní doba může na řadu lidí působit velmi hektickým dojmem – času je málo, čas jsou peníze, je třeba mít vše hotovo. Učitel je postaven do situace, kdy musí během relativně krátké doby splnit velké množství…
Co brání rozvoji otevřeného vzdělávání
Zpráva o problémech spojených s prosazováním otevřených forem vzdělávání založená na studii George Veletsianose a Royce Kimmonse z The University of Texas, jež byla uveřejněna v otevřeném online vědeckém časopise The…
Vyvolá zmenšování počítačů všudypřítomnost poznávání?
Vize firmy Intel o dalším vývoji v oblasti výroby integrovaných obvodů, jenž slibuje zásadní zmenšování výpočetních zařízení. Podle indického vývojáře výukových aplikací Abhijita Kadle bude tento vývoj mít značný…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 17:42
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda někdo z vás již řešil situaci, kdy žák 2.ročníku…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 17:40
Jak prosím řešíte zadávání domácích úkolů a jejich následné hodnocení při hodině…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|